vrijdag 8 februari 2013

Hartjes


Ik heb laatst bij de A.ction witte klei gekocht en daarvan deze leuke hartjes gemaakt. Met o.a. mijn ring heb ik daar reliëfjes ingemaakt. Niet vergeten om nog met een cocktailprikkertje een gaatje erin te maken. Gewoon laten drogen in de open lucht, niks afbakken of zoiets. Leuk lintje of touwtje erdoorheen en klaar. Heel simpel en een leuk effect, toch? Zeker nu Valentijn voor de deur staat.....


En zo'n hartje kun je overal  aan vastmaken voor een leuk effect...
Ik wens jullie nog een heel leuk weekend!

Liefs, Peetje

7 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, ik heb even op je blog rondgesnuffeld, het ziet er sfeervol uit, mooie sfeer in je huis..
    Je hartjes zijn erg leuk, ik maak ze ook en maak met tekststempels ook wel afdrukken erin, leuk voor cadeautjes e.d.
    Ik ga je volgen, ik zie alleen de volgerslijst nog niet in je sidebar, wil je die misschien toevoegen??
    Je bent welkom op mijn blog.

    Fijne Zondag en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Eefie,
      Hartelijk welkom bij mijn blog. Dankjewel voor de leuke reactie! Ik zou je graag (en anderen natuurlijk) willen laten volgen via de volgerslijst. Maar op de een of andere manier lukt me het niet deze toe te voegen. Ik dacht trouwens dat het om dat groene blokje hier naast me ging, dus niet. Dus als je een link hebt om die volgerslijst toe te voegen, graag!!! Hier in het gezin zitten geen wizz-kids (of ega...)dus ik moet hetzelf uitvogelen. Daarom zijn alle tips welkom! Want het is natuurlijk veel leuker om te bloggen als je ook ziet wie je volgt....In ieder geval heel veel plezier met mijn blog en zoals je ziet kan ik jou heel leuke blog nu ook volgen! Dankjewel!
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  2. Hallo Petra, leuk dat je op mijn was én dat je volger bent geworden, welkom! Het lukt mij net als Eefie niet om je te gaan volgen. Wat je zou kunnen proberen: ga naar Dashboard, dan naar Indeling, dan Gadget toevoegen. Daar kom je iets tegen van Google + Volgers (dat kan dan alleen als je Google+ hebt), anders moet je nog even kijken onder meer Google Gadgets (links op je scherm), dan kun je ook Volgers toevoegen. Ik hoop dat het lukt! (laat 't me anders even weten, dan wordt ik je eerste volger :-) ). En als het niet lukt: roep je maar, dan wil ik je wel verder helpen. Juist volgers (en reacties) maakt het bloggen zo leuk. Succes Petra.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, nou ja toch, als ik klik op 'wees de eerste' dan lukt 't dus wel! je hebt een volger!!

      Verwijderen
    2. Nou, van harte welkom! Superleuk dat je er bent. Inderdaad, met volgers is het nog veel leuker. Zeg maar de slagroom op de warme chocomelk! (heb net een kop voor me staan...hihi). Ik vind het heerlijk dat het nu een beetje gaat lopen, telkens ook kijken of er reactie is of zelfs een nieuwe volger. Dankzij jullie kan dat laatste nu ook! Tof!!! Ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan mijn blog, dan ik met jullie blogs.
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  3. Heb net je blog gevonden, heel gezellig ziet het er uit! Dus heb me net als volger aangemeld.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je me wilt volgen, kom er gezellig bij. Heb je zelf ook een blogspot? Ik kan je nl.zodanig niet vinden, er is geen link.
    In ieder geval welkom en veel plezier met mijn blog.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen