dinsdag 5 februari 2013

Kringloop-aanwinsten

Onlangs weer eens lekker rondgestruind bij verschillende kringloopwinkels. Telkens weer spannend: hebben ze iets of niet? Maar soms loop je tegen iets aan en weet je dat het iets speciaals is. Voor mij dan. Ik heb het over dit mooie rechaud. Ik had zoiets nog nooit gezien. Jullie misschien wel?
En zeg nou zelf: dit is toch veel mooier dan zo'n nieuwerwets B.raban.tia-model?

Verder vond ik nog twee leuke kleine glaasjes en een mooie korte taartschep. 
                               

Altijd leuk om mee te decoreren, maar ook functioneel. Zeer geschikt om mijn vis-citroen-knijpertje in te bewaren. En aan tafel kun je de citroenpartjes er mooi indoen.




Nu heeft het even een plaats gekregen op de schouw van de keuken.

Liefs, Peetje.



1 opmerking:

  1. Hoi Peetje,

    Wat een leuke blog!
    Je hebt je huis heel leuk ingericht.
    Ik zie dat je uit Maastricht komt,Ik woon namelijk in Margraten. Heel toevallig dat ik iemand 'uit de buurt' via blogspot 'tegen kom'.
    Ik ben pas begonnen met bloggen, maar heb al veel inspiratie op gedaan door andere blog te bekijken en lezen.
    Ik ga jou blog dan zeker ook volgen!

    Tot lees!!

    Bisou,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen