woensdag 27 februari 2013

nieuwe aanwinsten

Van de week scoorde ik deze kan bij ... K.ruid.vat!  En ook nog voor de helft van de toch al belachelijk lage prijs. Ik vind hem prachtig. Straks wat witte tulpjes of seringen-takken erin en genieten.
Vandaag ben ik even langs het tuincentrum geweest en zag dit doosje liggen met buxus-draad.  Je kunt er van alles van maken, zoals ik even snel deed....

Een hartje...natuurlijk.

Daar vindt je altijd wel ergens een plekje voor...

Ook vond ik deze schattige kleine glaasjes. Ze hebben ze in verschillende kleuren en motieven.  Nog wat (nep)bloesemtakjes gekocht en klaar is weer een mooi lente-blikvangertje!

Ze hebben een plekje gevonden op mijn boven-de-bank-plank.
Links zie je twee dans- maskers die we destijds meenamen uit Indonesië. 

Toen ik zo bezig was met fotograferen, zag ik opeens een leuk silhouet in mijn linker ooghoek...

Onze poes Polleke had alleen oog voor de buurt-poezen. Een zeer verantwoordelijke baan...miauw!!

Nog dankjewel voor de leuke reacties en tips op mijn vorige post. Het is altijd een feest om ze te lezen ;) En nieuwe volgers: welkom, gezellig dat jullie er zijn!

Liefs, Peetje

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kan, moet maar eens snel naar het Kruidvat...ik zie de voorjaarsbloemen in gedachten ook al helemaal staan. Het vissersmandje vind ik overigens ook een plaatje!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst bedankt voor jouw lieve reactie..zo lief om te lezen,en je kikkert al op van het lezen van een paar reacties...heerlijk is dat.
    Wat een mooie witte kan zeg, maar dat buxusdraad is het helemaal...leuk om mee aan de slag te gaan hoor.
    Ik gebruik nu ook wat nepbloemen, zo heerlijk is dat..gelijk wat fleur...en ook op mijn bovendebankplank:)zo handig die plank:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie kan. Ik denk dat ik vrijdag ook eens die winkel binnenloop. Leuk dat hart van buxusdraad.
    En Polleke kijkt ook vast naar de mooie kandelaar waar hij/zij niet bij kan.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke witte kan. En de buxus draad vind ik ook super. Ik wist niet dat het bestond. Moet binnenkort maar even naar het tuincentrum ....
    Fijne dag.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kan bij het Kruidvat??? Geweldig zeg!! Het buxusdraad...wat een uitvinding!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Peetje welkom !! wat leuk je blog !!..ik volg je hoor......jij mij ook zag ik al !! leuk !!....ik ga nog even verder bij je kijken......liefs van mij fijne dag !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kan en dat bij het kruidvat.
    Grappig.
    Leuke blog heb je .
    Ben volger van je geworden.
    Hoop nog veel van je te zien.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, hoi, ik las je reactie op mijn blog (huisje weltevree). Ga je volgen hoor en hoop natuurlijk dat je mij ook gaat volgen. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Petra, wat leuk dat je mij bent gaan volgen. Natuurlijk ook een kijkje bij jou genomen en ik vind het gezellig hier, dus ga ik jou ook volgen! Ik heb je vogelkooitjes inmiddels ontdekt en die kan heb ik een aantal maanden geleden gekocht voor de 'normale' prijs. Vond 'm ook al zo goedkoop.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen