vrijdag 15 februari 2013

Verlangen naar de lente....


Dit is een foto van vorig jaar, genomen van de veranda. Je ziet nog net de Japanse kers in bloei staan. De bear-chairs wachtten uitnodigend om er de eerste lente-stralen in op te vangen, lekker met een kop thee op de leuning...Hmmm. Maar helaas, hier is het grijs, nat en koud. 
Ook zie je hier het konijnen-hok van Flupke, het konijn van onze dochter. Helemaal in stijl van de veranda. 
Nog even (hoop ik) en dan kan ik de veranda weer zomerklaar maken, alles er af, bezem erdoor en dan weer alles stylen. Heerlijk! En dan hopelijk weer lekker bbq-en aan de grote tafel, spiesjes, kippenboutjes, vispakketjes, brood met knoflookolie......Het water loopt me in de mond... Nog even.....Toch? 

Ik wil ook alle nieuwe volgers nogmaals hartelijk welkom heten, gezellig dat jullie er zijn!

Liefs, Peetje

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk plekje moet dat zijn in de zomer...genieten van de zon..heerlijk hoor!!!
    Nu grauw en grijs...nog even geduld denk ik!!!


    Fijn weekend en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JE MOOIE KONIJNENHOK SLA IK EVEN OP..HIER STAAT NU EEN RAAR HOK EN JE RAADT HET...PAST NIET IN DE STIJL VAN DE TUIN...
    Vandaag hier een lekker zonnetje..dus ik stond in dubio: doe ik de thee buiten in een stoel..ik verlang er ook erg naar!
    Fijn weekend,
    Hannie♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het konijnenhok hebben we een paar jaar geleden gekocht bij Pet's Place dierenzaak(keten). Misschien hebben ze hem nog in de collectie. Het mooie aan het hok behalve de uitstraling natuurlijk, is dat het dak aan één kant open kan. Handig voor het konijnenvoer, stro e.d. Wij noemen het Flupke's zolder, haha.
      Dankjewel voor de leuke reactie en ik wens je ook een heel leuk weekend!
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  3. Hallo Petra,
    Via via kom ik op je super sfeervolle blog! Ik ga je volgen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je compliment, wordt er stil van...
    Welkom en ik wens je heel veel plezier met mijn blog!
    Liefs, Peetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige plekje én een prachtige kleur op het houtwerk erachter!
    Nog even geduld en dan weer lekker buiten genieten.
    Voor nu een fijn, winters, grijs weekend BINNEN :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen