woensdag 6 februari 2013

Waar is ie nou?

Help, mijn welkoms-blog is weg! Ik kan hem niet meer terug vinden. Nu ben ik natuurlijk niet zo'n wizz-kid en zullen er ongetwijfeld mensen zijn die hem wel nog kunnen terughalen. Graag tips!
Nou, mocht het niet meer lukken:
Ik heet iedereen van harte welkom op mijn blog over o.a landelijk wonen, lekker eten, mijn gezin, mijn schilderijen, mijn overpeinzingen, en nog veel meer. Heel gezellig dat je er bent! 
Ik ben deze blog begonnen, na een hele tijd andere blogs te hebben gevolgd, waarin ik kon kennismaken met verschillende stylen. Nu weet ik ook dat er ontelbare woonblogs zijn, maar toch hoop ik dat mijn blog nog iets kan toevoegen En zo niet: ik heb dan toch een leuk soort verslag van mijn leven!
Mijn stijl (of beter gezegd, waar ik van hou): veel wit, brocante, kringloopvondsten, Long-Islandsfeer, strand, eigenlijk teveel om op te noemen. Dat is dan ook soms mijn probleem: ik vind veel stijlen leuk, soms meer bij anderen dan bij mij. Bij mij lukt het toch echt niet om heel strikt één stijl aan te houden. En waarom ook? Omring je met spullen en mensen die bij jou passen en waar je je goed bij voelt, toch? En als je daarmee ook andere mensen een plezier mee maakt, is dat toch heel leuk meegenomen.....
Heel veel plezier met mijn blog!

Liefs, Peetje  

3 opmerkingen:

  1. Ik ving het een leuke blog met veel leuke spulletjes.

    xxx je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog, leuk dat ik je inspiratie kan geven.
    Zoals ik het begrijp ben je nieuw hier in de blogwereld wat betreft het hebben van een eigen blog in ieder geval.
    Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt, gevaarlijk hoor om hier in de blogwereld rond te struinen, hihi.
    Er gaat soms heel wat meer tijd i zitten dan gepland, soms is het ineens 12 uur.
    Ik kom graaag weer bij je terug.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superleuk dat je even wil reageren. Voel me echt vereerd!! Er gaat inderdaad veel tijd inzitten, vooral met alles uitzoeken wat allemaal mogelijk is met een blogger. Maar ik vind het heel leuk om te doen( nog wel, haha). Als ik jullie blogs zie kan ik er alleen met volle bewondering naar kijken. Zeker zoals jij altijd met die mooie creaties komt, super! Nogmaals, hartelijk dank voor je reactie ;)

      Verwijderen