zondag 17 februari 2013

Zomaar...

Zomaar wat sfeerfoto's....


Onder de stolp schelpen van een vorige vakantie aan zee....

Een foto van mijn opa en oma in jongere jaren in een heel mooi oud lijstje... Heel dierbaar.....
Dit staat op een side-table met glasplaat, waardoor je nog net een paar memorie-snuisterijen ziet liggen. Meer daarover in een andere post...

Ondertussen zijn wij nog druk bezig met de hal (zie een vorige post). Het is heel veel werk met veel passen en meten ivm de nieuwe lambrisering. Manlief loopt constant op en neer van hal naar werkplaats. En steeds kom je weer een probleem tegen, niets is recht hier (in een oud huis noem je dat "charme") dus er moeten steeds oplossingen worden bedacht. Maar het wordt wel langzaam steeds mooier... Maar ja, geduld hé....Zucht!

Liefs, Peetje

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sfeerhoekjes. Vooral het fotolijstje met de oude foto.
    Succes met klussen. Ik herken de charmes van een oud huis het loopt hier ook niet allemaal even recht.
    Goede week, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,

    bedankt voor je leuke reactie , altijd leuk om te lezen ..

    Je bent zelf ook net een blog begonnen en ik moet zeggen , het ziet er al goed
    uit hoor !
    Je hal gaat echt mooi worden zo met dei lambrisering , wij hebben dat ook al
    jaren in onze gang .. en de slaapkamer .. en de bijkeuken en nog wel
    meer ruimtes .
    Het bevalt ons zeer goed , wel hebben we de laatste jaren alles gelijk,
    dus zowel de lambrisering als de muur erboven dezelfde kleur.

    Ik wens je veel plezier met het bloggen en we komen elkaar vast
    nog weer tegen dus tot de volgende keer.

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gea,
      Hartelijk welkom op mijn blog! Dankjewel voor de leuke reactie. Jou blog was een van de eerste blogs die ik (anoniem) volgde. Je hebt me heel veel inspiratie gegeven en nog! Voel me dan ook zeer vereerd. Ik wens je net zoveel plezier aan mijn blog, als ik aan jou blog heb. Gezellig dat je er bent!
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  3. kom via via op je mooie blog zag dat je nieuw in blogland bent wens je veel plezier .... prachtige spulletjes en foto's ...voor nu zeg ik een fijne week en ben volger geworden ...tot de volgende keer lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Rosita,
      Jij ook van harte welkom op mijn blog. Dankjewel voor de lieve woorden en ik wens je heel veel kijk-en leesplezier!
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  4. Leuke stijlvolle kiekjes.
    Het komt vast wel goed met die hal. Even doorbijten meid dan heb je over een poosje de hal die je wilt hebben, hihi.
    Ik heb inderdaad ook niets met geel, vindt het zelfs een vreselijke kleur vandaar die ingetogen kleuren waar ik van hou.
    Fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige spuitflessen, Petra! Zo leuk met de oude foto erbij!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je lieve woorden Petra. Toevallig dat ik ze hier even lees.
    Ik twijfelde namelijk of ik nu wel of niet een reactie had achter gelaten hier.

    Mijn tip is om een eventuele reactie op mensen hun blog achter te laten, dan
    weet je zeker dat ze gelezen worden.
    Het is maar een idee hoor , misschien wist je het al wel, dan heb ik niks
    gezegd ;-)

    nogmaals groetjessss

    ps: en als je de woordverificatie uitzet bij de instellingen dan heb je ook kans
    dat meer mensen een reactie achter laten, af en toe is dat best wel lastig namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor je lieve woorden op mijn blog.....
    Wat leuk dat je nu ook een blog bent begonnen, ga je zeker volgen.
    Wens je een fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blogpost Petra, wat leuk dat je op mijn blog heb gekeken.
    Ik zie dat je nog niet zo lang geleden met je blog bent gestart en wat ziet alles er al mooi uit.
    Ik ga je volgen.
    Tot de volgende keer.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen