maandag 4 maart 2013

16 jaar!

Mmmmm,  ziet er lekker uit hé.....

We hadden namelijk wat te vieren...

Onze oudste is dinsdag 16 jaar geworden!! Van 52 cm bij de geboorte is hij gegroeid naar een knappe "man" van 1.88m en schoenmaat 46! Natuurlijk speelt hij basketbal met zo'n lengte en won als klap op de vuurpijl ook nog eens die dag de wedstrijd met z'n team. Daarna thuiskomen en dit op tafel vinden is dan toch zeer aangenaam!

Daar hoort natuurlijk wat lekkers bij...


Voor groot en klein...

Op het fornuis stonden al de pannen klaar voor de hartige trek...


Een kleine indische rijsttafel, met pandan-rijst, ajam bali (scherp), gehaktballetjes in saté-saus, atjar, cocktailfruit, kroepoek, tomatensalade, komkommer, gebakken uitjes en zoete chili-saus en scherpe sambal asli. (ik was alleen iets te laat met een foto nemen, ze waren al aangevallen op de schotels...). Het viel zeer in de smaak! En zoonlief dronk daarbij zijn eerste "legale" biertje. Moet er even aan wennen...
Wat worden ze snel groot, hé...

Liefs, Peetje (een trotse mama)

12 opmerkingen:

  1. Nog Gefeliciteerd.
    Ziet er allemaal heel lekker uit.
    Jammer dat het niet vandaag is anders was ik even lekker aangeschoven.
    Ja ze worden gauw groot.
    Vertel mij wat.
    Ik ben 5 jaar ouder dan jou maar mijn oudste is al 27 jaar.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk van Harte Gefeliciteerd, het is toch weer een mijlpaal 16 jaar.
    De rijsttafel ziet er heerlijk uit, daar krijg je trek van.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon, bij mij lopen er ook 2 rond...ik moet nu steeds omhoog kijken haha....wat heb jij zich uitgesloofd....heerlijk vlaai en de rijsttafel super lekker ziet het er uit.....wat zullen ze genoten hebben.....maar het is dan ook een bijzondere verjaardag sweet sixteen....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je 16-jarige zoon! Een heel eind, je moet waarschijnlijk omhoog kijken als je met hem praat. Daar heb ik bij mijn dochters van 18 en 15 geen last van :-). De gasten op het feest zijn zo te zien voldoende aan hun trekken gekomen, tjonge...wat ziet dat er lekker uit allemaal!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een lekkernijen zeg, daar zal niet veel meer van overgebleven zijn...
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je zoon.
    En wat een heerlijkheden allemaal op tafel.
    Ja, wat een lengte hè, ik heb twee zonen van 1.90 en wat ouder. Dus wie weet groeit je zoon ook nog.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Viavia kom ik op je blog terecht.Vind m superleuk,dus ga je graag volgen!!

    Groetjes Ria (wonen in Zeeland)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd! En leuk dat je volger bent geworden bij mij, ik ga jou ook graag volgen! Je hebt een erg leuke blog,
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekkere dingen, maar ja dat hoort ook bij een feest vooral als je zestien jaar wordt...van harte met je zoon, een echte puber dus!!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaat het toch allemaal snel hè, wij hebben hier ook al 2 grote mannen rondlopen en een knappe dame van 17. Gelukkig hebben we nog een "kleintje" van 7. Wat heb jij je best gedaan zeg, ziet er allemaal heerlijk en prachtig uit. Gefeliciteerd met je "kleine" jongetje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte proficiat, Petra met je zoon! Kleine jongetjes worden groot he! Wat heb je toch heerlijke lekkernijen op tafel staan! Feest ze!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen