zaterdag 23 maart 2013

Dromen...

Souvenirs van vorige vakanties: schelpjes en een stuk drijfhout waarop ik de richting naar het strand schilderde...

Flink wat kilometers, daar we helemaal in Maastricht wonen! 



Koffer gepakt ...

Op naar Frankrijk...Naar zon, zee en vooral warmte...
Ach, dromen mag...
Dat duurt nog een paar maandjes...
Maar in plaats daarvan maken we het thuis gezellig, halen we de warmte naar binnen met sfeerlicht...

En genieten we wat langer van kaarsjes binnen...

En de schelpjes van voorbij jaren die we in glas hebben gestopt, zo van: weet je nog toen het zó warm was, dat we met onze voeten niet over het zand konden lopen...
Gelukkig hebben we de foto's nog...

De lente komt eraan, alleen weet ie het zelf nog niet....
Liefs, Peetje.

15 opmerkingen:

  1. We moeten nog even geduld hebben, maar de lente komt vanzelf een keer. Jij hebt thuis in ieder geval voor sfeervolle hoekjes gezorgd! Het idee dat we over een paar maanden zomer krijgen staat mij ook wel aan, ik hoop dat ie het tot november volhoudt hihi.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eens zal de lente wel komen...alleen de vraag wanneer hihi
    Wat een leuke decoratie's Petra.....
    Grappige plaatjes aan de rechterkant van je blog....vooral die paaskat LOL
    Fijn weekend!
    Lieve groet, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dromen mag hoor, je wordt buiten weggeblazen door de koude wind, dus dan binnen maar aan de slag, kaarsjes aan en lekker warme chocolademelk...
    De zon komt vast nog wel!!!
    Mooie sfeerplaatjes.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo, ik moest even zoeken naar jouw blog. Via jouw reactie op mijn blog kwam ik niet direct op jouw blog terecht. Maar gevonden!
    Dankje voor je reacties, gezellig.
    En, inderdaad, kaarsjes aan en uitkijken naar de lente, die wellicht wel meteen begint als zomer.
    Fijne zondag,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me gevonden hebt en welkom. Ik zou inderdaad graag mijn reacties bij iedereen onder de naam van mijn blog willen geven. Maar ik weet niet hoe ik dat kan veranderen. Dus als je een tip hebt, graag!
      Liefs, Peetje.

      Verwijderen
  5. Gelukkig waren vandaag de hockeywedsrijden van mijn kinderen afgelast.
    Heerlijk zo'n dagje thuis en ik heb hier ook lekker de kaarsjes aan hoor.
    Aan het weer kunnen we toch niks veranderen en het gaat al hard genoeg,
    het wordt vanzelf wel weer een keer beter!!
    Leuke foto's!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Binnen dromen van zon en warmte, buiten worden we wel teruggefloten door kou en wind.
    Maar binnen heb jij het al gezellig gemaakt met de kaarsjes aan. Ik ga ze ook aansteken.
    Fijne avond en zondag. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een heerlijke droom. Ik waande mij al helemaal in Frankrijk (wij gaan begin juli dus ook nog even wachten!). Maar je hebt het binnen ook heerlijk gezellig gemaakt. Geniet er lekker van.
    Fijn weekend.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk die strand spulletjes! Doet ons zeker dromen van de zomer!
    Dat tekstbord van drijfhout vind ik ook zo leuk!
    Ziet er heel sfeervol uit bij je, toch ook erg gezellig om van de kaarsjes te genieten. Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zo lekker om te dagdromen.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne zondag !!!...ja hij komt echt maar wanneer ???....x !..groetjes Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sfeervol en romantisch....heel mooi en ja we blijven maar dromen over een heerlijke lentedag........fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Naar het strand....oooh wat heb ik daar zin....dat betekent dat het goed weer is....en daar verlangen we allemaal naar! Maar ja dan maken we het binnen maar gezellig net als bij jou!
    Fijne zondag verder!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellige plaatjes laat je ons zien, heerlijk dat Franse weggetje.
    Ik wou dat ik daar nu nu nu zou lopen...Maar inderdaad, we moeten
    het zelf gezellig maken binnen. De lente komt ooit!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker gezellig bij je, jij houdt het nog wel even uit thuis!

    BeantwoordenVerwijderen