donderdag 28 maart 2013

Paaskoekjes

Gisteren heb ik met de jongste paaskoekjes gebakken...

Gewoon van zand-deeg, lekker kneden met je handen en na een half uurtje rusten in de koelkast...

Figuurtjes uitsteken met het paashaasuitsteekvormpje (leuk woord voor scrabble)...

Voor 20 minuutjes in de oven. En de geur die dan vrijkomt...hmmm!

Ze zijn erg lekker en we hebben zelfs nog wat bewaart voor later...


Maar de paasdagen zelf,  halen ze niet, ben ik bang!

Verder wil ik jullie iets vragen:
Ik zou graag als ik bij jullie reageer, niet onder mijn eigen naam, maar onder de naam van mijn blog De Witte Lanteern antwoorden. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar óf de naam komt wel maar niet de foto die erbij hoort, óf de naam niet, maar wel de foto (snappen jullie het nog?). Ik hoor van sommigen dat ik toch niet 1,2,3 te vinden ben met mijn blog. Ook krijg ik geen link naar mijn blog via mijn profiel. Wie o wie kan mij helpen? Alvast hartelijk dank!!
En alle nieuwe volgers die me ondertussen wél hebben gevonden: hartelijk welkom, gezellig dat jullie er zijn!!


Rest mij nog jullie hele mooie paasdagen te wensen, met heel veel warmte, van de zon en van jullie zelf!!!

                                                             Liefs, Peetje

23 opmerkingen:

  1. Ik zit hier net aan de thee, en zou er zo een paar op kunnen eten hihihi...
    Ziet er heel lekker uit.

    Fijne Dag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik je nog fijne paasdagen toe te wensen!

    Groetjes,
    inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh lekker, heb net heel veel chocolade eitjes zitten snoepen en nu heb ik spijt, stom, stom!!! Zo gezellig om samen koekjes te bakken.
    Ik snap er ook niet zoveel van hoor, ik vond het al heel knap van mezelf dat ik een blogpagina aan kon maken, maar verder ben ik een leek!!!! ;-)
    Fijne paasdagen!!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je koekjes goed gelukt! Volgens mij gaan ze heerlijk smaken.
    Ik kan je als beginnend blogster waarschijnlijk ook niet helpen. Ligt het misschien aan je Google + account? Ik zie bij jou profiel G+ staan. Dit had ik eerst ook. Maar ik kon toen bepaalde dingen ook niet terugvinden op mijn blog. Ik heb dat toen weer veranderd (ik weet niet meer hoe). Nu staat er bij mijn profiel een B. En reageer ik automatisch al Ús hûs ús thús. Succes ermee!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm, ziet er erg lekker uit!
    Gezellig met je dochter iets doen, leuk!
    Jullie ook fijne paasdagen
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm, ik krijg gelijk trek, die koekjes zien er heerlijk uit!
    Ik denk ook dat het met Google+ te maken heeft. Je kan dit evt. wijzigen naar gewoon Google. Ik heb nog even getest, maar ik kom via je profielfoto met jouw eigen naam wel bij de Witte Lanteern, het is alleen een extra muisklik door op een berichtje te klikken. Je weergavenaam kan je wijzigen door via je dashboard naar accountinstellingen te gaan, daar staat onder overige programma's in het paars de tekst 'ga naar het dashboard...'. In het scherm wat dan verschijnt kan je bij Blogger je weergavenaam wijzigen. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen hebt! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook fijne pasen, leuke koekjes.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zien de Paaskoekjes er heerlijk uit Petra.
    Ik weet niet hoe dit met Google+ gaat. Anders moet je even bij instellingen kijken. Bij je profiel kan je dingen veranderen.
    Wens je fijne Paasdagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je koekjes zien er zooo lekker uit....dat je er nog over hebt:)
    Volgens mij staat de tip al bij Linda!!!

    Voor jou ook heel fijne dagen en een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aanvallen op die schaal met koekjes. Zo aantrekkelijk zien ze er uit. Leuke vorm ook.
    Ik wens jou ook hele fijne paasdagen toe. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn deze paashaasjes leuk!! En ik twijfel er ook niet aan dat ze bijzonder lekker zijn!

    Fijne paasdagen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke haasjes, zo schattig! En wat een heerlijke vakantiepost maakte je. Dit gebied staat hoog op mn lijstje voor deze zomer dus thanx! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig zo samen bakken. De koekjes zien er overheerlijk uit.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeeerlijke Paaskoekjes! Die zijn zeker voor de Pasen op!
    Fijne dagen!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Peetje,
    je koekjes zien er zooo lekker uit!
    Vrolijke Pasen!
    Lieve groet,
    Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke paaskoekjes! mmmmm!
    Hele fijne paasdagen, liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo op de vroege morgen snap je wel dat ik nu vreselijke trek krijg in je koekjes.
    Wat een schatjes en met liefde gebakken.
    Ik zal vandaag ook aan de bak met mijn meiden, weet nog niet precies wat het gaat worden maar vast iets lekkers, hihi.
    Ik krijg jouw berichtjes nu sinds een tijdje onder de naam de witte lanteern binnen. Ik kan je helaas niet met je probleem helpen, hopelijk is er iemand anders.
    Ik wens je fijne paasdagen toe Peetje.
    Geniet lekker het samenzijn en de gezelligheid.
    En af en toe een lekker eitje is ook niets mis mee, hihi.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die koekjes zien er heerlijk uit! Zijn ze inmiddels al op? ha ha!

    Fijne dagen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zal het lekker geroken hebben in jullie keuken. Daar alleen al voor vind ik iets bakken heerlijk. Zo'n gezellige sfeer geeft dat. Geniet maar van jullie haasjes, fijne dagen

    groet kora

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo cute die paaskoekjes. Jij ook fijne paasdagen gewenst.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat heb je heel netjes gedaan, die koekjes, zo keurig uit de vorm...;-)))
    Misschien zijn ze ondertussen al op!!

    Mooie tweede paasdag gewenst!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heerlijk die koekjes , vooral omdat ze zelf gemaakt zijn natuurlijk nog veel lekkerder !

    Hopelijk had je fijne dagen , ik wens je in elk geval een fijne week verder .

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen