maandag 18 maart 2013

Shop till you drop...

Soms heb je van die dagen, dan zie je het een nog leuker dan het andere...Zaterdag was zo'n dag. Gezellig met mijn dochter aan het shoppen in een overdekt winkelcentrum in Beek, toen ik bij de X. een van deze borden met tekst zag. Was er op slag verliefd op. Niet alleen qua kleur (toch een van mijn favorieten), maar ook de tekst vond ik erg mooi en waar!(Dochterlief vond een andere erg leuk, maar die komt verderop ter sprake... ). Ik heb 'm tijdelijk op de plank naast het trappengat geplaatst. Hij komt natuurlijk t.z.t boven ons bed te hangen. Maar dan moet eerst de slaapkamer nog opgeknapt worden, maar we zijn nu nog druk bezig met de gang. Hier zie je al een klein stukje van de lambrisering waaraan mijn manlief hard gewerkt heeft.
Ook zie je drie houten kandelaars, die we vonden bij K.w.tum. Ze zijn mooi stoer afgewerkt. Ik kon niet kiezen welke kleur ik zou nemen, toen het winkelmeisje met de prijzentang kwam aanzetten. Bleken ze net afgeprijst te zijn voor 1 euro(!!!). Nou, doe ze dan maar alledrie! 


Lekker stoer toch?


Dit houten paardje hebben we al meer dan 20 jaar (souvenir uit Indonesië). Hij is helemaal demontabel,  handig voor   vervoer in de handbagage. Hij is heel licht, gemaakt van Balsahout. 

Altijd doen, hé! Je hoort wel eens verhalen dat er 's morgens maar ééntje wakker wordt....(moet er niet aan denken!!)
Deze spiegel zagen we ook bij K.w.tum.  Ik kon hem niet laten staan, zeker niet toen ik zag dat hij ook nog voor de helft van de prijs was (die ook al niet te geloven was). Hij is loeizwaar en de lijst is helemaal van hout in een mooie verweerde tint.

Deze komt in de gang te hangen.

Via de spiegel zie je de verwarming waar nog een ombouw omheen komt. Heerlijk hé, hoe de zon hier lekker naar binnen  schijnt...

Hier zie je ook het eerste bordes van onze trap. En een gedeelte van de trapspijlen, die we ook nog allemaal moeten verven....zucht. 
Dit is het bord wat mijn dochter zo leuk vond. 


Ik vond hem ook grappig en wel leuk dat mijn dochter het hier dus ook erg gezellig vindt...(zij is het lachebekje van de familie).
Ook vonden we dit hele leuke houten krukje bij K.w.tum.  Hij is heel lichtblauw. Ik vond het een snoepie!

We zijn toen maar gestopt met shoppen. Onze armen deden pijn van het sjouwen.  Maar we hadden  allebei een heel voldaan gevoel om zoveel moois te scoren voor heel weinig! Ik vond het ook prachtig dat mijn dochter hier ook al vol van geniet (12jr). Dus ze heeft zeker mijn genen, dat wordt heel gezellig!!!
Veel liefs, Peetje

24 opmerkingen:

  1. zo hee, dat is leuk shoppen!! Ik vind de tekstborden gaaf zeg, de kleur van de eerste én de tekst van de tweede. Mag ik vragen welke winkel dat is X??
    Fijne dag!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die X is van Xenos. Leuk zijn ze, hé. Ze hadden nog meer verschillende teksten en kleuren.
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  2. Wat een leuke aankopen zeg!!
    Ik heb het blauwe bord ook in mijn handen gehad (bij de Xenos)...super is die!
    Leuke blog heb je zeg!

    Ik ga je volgen hoor ;).
    Neem ook gerust eens een kijkje op mijn blog.

    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen hoor, bij de kwantum kunnen ze leuke dingen hebben voor weing, daar houden we van he ;-)Gezellig he met je dochter op pad en dat zij het dan ook leuk vindt!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooo, wat hebben jullie mooie spullen gekocht. De kandelaars en de spiegel en de borden met goede teksten erop. Leuk dat je dochter ook een bord uitgekozen heeft.
    Jullie waren toch wel met de auto hè?
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Petra wat geweldig.
    Je heb zo van die dagen dat je alles wil kopen;-).
    Je heb ook leuke spulletjes gekocht.
    En voor zo weinig geld.
    Dat is de sport toch?
    Het bord van je dochter vind ik ook erg leuk.


    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij hebt leuke aankopen gedaan Petra :-))
    En voor zo'n prijsje is het altijd leuk shoppen dan kom je ook altijd met meer thuis haha...
    Leuke borden hebben jullie uitgekozen....prachtige teksten!
    Fijne week...

    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou jij hebt zeker lekker geshopt met je dochter en wat een leuke spulletjes gekocht allemaal...De kandelaars zijn ook werkelijk te gek.....Alles is even mooi en wat heerlijk dat jullie genoten hebben....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met de kandelaars stond ik vorige week nog in de hand, ook afgeprijsd maar desondanks toch laten staan omdat ik vind dat ik al genoeg spullen heb. Je hebt mooie aankopen gedaan, dat is het leuke van zulke winkels. Niet te duur zodat het ook niet zo'n probleem is ze over een tijdje van de hand te doen.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes gescoord en voor leuke prijsjes dat is leuk shoppen.
    Leuk zo'n bordes halverwege de trap, straalt altijd iets klassieks uit.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldige borden, en de kandelaars zijn ook niet mis!en het krukje...... om van te smullen , goed je best gedaan shop dagje geslaagd!!
    moest even denken wat met X bedoelde maar ben er inmiddels achter. op naar X!!

    lieve groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor allemaal...mooi die kanderlaars !!! superrrr......liefs van mij...fijne week...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, wat grappig, ik heb namelijk precies dezelfde kandelaars ook zaterdag gekocht bij K., ook voor 1 euro per stuk!!! Had ze al eerder gezien, toen waren ze nog 3 en 4 euro. Daar hou ik nou van. Het bord vind ik ook gaaf! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk samen shoppen met je dochter en ze heeft ook al een goede smaak, wat leuk die tekstborden. Jullie hebben hele mooie dingen gekocht, die kandelaars zijn ook heel mooi en dat voor maar 1 euro, ik dacht even dat ik het niet goed las hihi.
    En je spiegel vind ik helemaal een plaatje, dat zal straks mooi staan in de hal.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een leuke shopdag gehad zeg...en je aankopen zijn geweldig.
    Leuk dat er zoveel afgeprijsd is, ik moet deze week ook nog naar enkele van die winkels...op koopjesjacht dus:)

    Geniet van al het moois om je heen en lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je ontzettend leuke aankopen gedaan! De bordjes met tekst zijn super. Maar ook de andere spulletjes zijn erg leuk. Ik vind het bordes van jullie trap ook prachtig. Met die mooie trapspijlen. Erg sfeervol.
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke post! Jij hebt goede zaken gedaan, zeg! Altijd fijn als het dan ook nog gunstig geprijsd is ;)

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi middagje weg met je dochter, met een leuk eindresultaat! Wat wil je nog meer. Hier in huis ben ik ook nog steeds op zoek naar mooie spulletjes om alles weer eens mooi aan te kleden. Maar eerst moet de box nog de deur uit. Ondertussen kom ik gewoon gezellig inspiratie opdoen!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is nog eens hoppen, heerlijk met een mooi resultaat!

    Groetjes Sot & tof

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben jij goed geslaagd, zeg! Echt leuke aankopen. Ik 'moet' ook snel naar die winkels. En ik vind je trapspijlen heel erg gaaf (jaloers).
    Gezellig hoor zo shoppen met je dochter!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Petra,

    Bedankt voor je lieve reacties op ons blog. Leuke dingen heb je geshopt! Mooie foto ook van dat krukje bij die kast. Kleuren passen perfect bijelkaar en wat hebben jullie een mooie vloer!

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ...en oh ja, ik heb je blog natuurlijk even toegevoegd aan favoriete blogs.. ;-)

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed geslaagd en als het dan niet veel kost is het nog leuker en heb je er noch meer plezier van lijkt wel.
    Geniet van je spulletjes.

    Hartelijke Groet Kora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb vorige week ook zo'n stoer bord gekocht, bij de Xenos heb ik ze nog niet gespot!
    Ja soms vind je leuke dingen bij de Kwantum.....altijd leuk aankopen voor kleine prijsjes!!
    Gezellig huis heb je toch!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen