dinsdag 5 maart 2013

wat aan 't rommelen

Ik heb even op de veranda gerommeld, alvast een beetje opruimen, dingetjes verzetten, iets anders in de potten... De grote schoonmaak moet hier nog gebeuren, maar ik kon niet meer wachten om toch al iets te doen.  

Maar het was toch nog erg fris...

De schelpjes liggen al (nog) te wachten op heerlijke temperaturen. Vandaag zou dat kunnen gebeuren, volgens de weersvoorspelling: 15 graden!!!

Niet alleen deze viooltjes zijn er aan toe, maar zeker ook wij...

Alleen deze olijf denk ik niet meer... Durf er niet meer aan te komen, of het sneeuwt olijfblaadjes!
Zou hij nog te redden zijn?

Namens mijn zoon, nog dankjewel voor al jullie felicitaties.
 Het is altijd een feest om jullie reacties te lezen, echt genieten ; )
En alle nieuwe volgers: welkom! Het wordt steeds gezelliger!!!


Liefs, Peetje

  

13 opmerkingen:

  1. dat ziet er gezellig uit.Vind vooral je witte potten met viooltje mooi!!Geniet van t mooie weer!!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het al heel gezellig gemaakt! Heerlijk, de lente!
    En dan vooral de zon, die geeft ons een boel energie om
    schoon te maken, om op te ruimen, om op te knappen, etc.
    Ik ga weer gauw verder :-). (Maar af en toe moet ik jullie
    berichtjes natuurlijk lezen).
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes heb je buiten.
    Ziet er heel gezellig uit.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die witte potten met violen.
    De schelpjes hebben het vandaag getroffen, heerlijke
    temperatuur vandaag.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke boel op de buitentafel. Ik ben er alleen ook bang voor dat je olijfboom het niet heeft gered.

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een gezellig hoekje van gemaakt met al die mooie spulletjes.
    Fijne avond.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig blog heb je, ik kom je graag volgen.Kom gerust langs bij mij!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker weer wat buiten rommelen..
    Hier hebben we zaterdag de tuin aangeplant..
    heerlijk genieten nu!
    Lieve groet,
    Hannie♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker om buiten te rommelen en vandaag was het echt heerlijk!!!!
    Je hebt al leuke hoekjes gemaakt..ik wil morgen aan de slag.
    Je olijf zal het denk ik niet redden, hier staat er ook één..zo zielig:)

    Geniet van het weer!!
    Een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gerommeld..... Dat heet toch leuk stylen! Je hebt het heel gezellig gemaakt met de violen erbij en het schattige wijwaterbakje.
    Het olijfboompje heeft het te koud gehad. Als er geen nieuwe uitloop te zien is vrees ik het ergste.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Bij jou ziet het er ook heel gezellig uit. Je hebt er weer een volger bij.

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Peet.....wat ziet het er prachtig uit op je veranda en wat heb je leuke viooltjes, die waren hier bij ons nog niet verkrijgbaar, alleen de grote. De vogeltjes zijn ook zo leuk.....Met het olijfboompje moet je echt wachten, ik heb vorig jaar het mijne weggegooid, die van mijn vriendin zag hetzelfde uit, je gaf er nog geen 5 cent voor....zij liet hem staan en staan en opeens kwamen er weer groene blaadjes uit en in de zomer was hij weer mooi....maar het kan zijn dat het zelfs al mei was toen de eerste blaadjes kwamen....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er gezellig uit hoor...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen