dinsdag 2 april 2013

De eitjes zijn op...

De eitjes zijn op...

De Paasdecoraties mogen opgeruimd worden...

Het waren de koudste Paasdagen sinds heel lang...

Maar eieren zoeken in de tuin blijft leuk...


Hoe oud je ook bent...
(eerst hebben wij chocolade-lekkers verstopt, daarna hebben de kinderen eieren verstopt, die manlief en ik dan weer moesten zoeken).


Zelfs Polleke deed mee...



De zon liet zich van zijn beste kant zien en verwarmde de takken van de perenboom.. 

En hopelijk wordt het dan steeds groener in de tuin (niet van de mos-aanslag, hoewel ik dat op sommige plekken ook apprecieer...).

Ik wil jullie nog bedanken voor alle tips die ik kreeg omtrent mijn vraag over de naamvoering en de toepassing daarvan. Ik weet niet meer precies hoe en wat ik allemaal gedaan heb, maar opeens was het gelukt!



Een kleine waardering hiervoor met een bloemetje...Dankjewel!!

Liefs, Peetje.





15 opmerkingen:

  1. Ja, Pasen voorbij alhoewel we hier nog wat chocolade eitjes over hebben, maar die komen wel op.
    Eieren zoeken blijft leuk. Ik heb het met de kinderen op mijn werk gedaan.
    Je kip op het nest is mooi, zij mag toch nog wel blijven zonnen in de tuin? Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, jammer de gezellige paasdagen zijn weer voorbij, terug naar de orde van de dag.
    Leuke plaatjes van je tuin!

    Fijne Dag,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Paaseieren zoeken blijft leuk! Ons zoontje van 10 vroeg al weken geleden: we doen toch ook dit jaar weer eieren verstoppen? Natuurlijk!
    Gezellige tuin heb je!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hè, altijd leuk paaseieren zoeken. Mijn dochter is 9 april jarig dus vele verjaardagen vielen rond pasen. Was altijd een succes, eieren schilderen en zoeken in de tuin. Ik vind je paaskoekjes van de vorige post ook geweldig! Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen onze meiden klein waren, verstopten we ook elk jaar met Pasen chocolade eitjes in de tuin...daar hebben we vaak vreselijk bij gelachen. Dat was altijd super leuk.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja paaseieren zoeken met de kinderen is altijd leuk.
    Wij doen dit elk jaar met de kleinkinderen maar dan met chocolade eieren.
    Mooie foto's van je tuin, laat de lente nu maar komen
    liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met de zon erbij was het best te doen, leuk om zo samen eitjes te zoeken, gezellige tuin hoor, genoeg hoekjes om ze te verstoppen:)

    Fijne week en lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja het is weer voorbij,....maar wat een kou zeg ...vandaag ook hoor....brrrrrrrr......we wachten met spanning op het voorjaar....liefs fijne week ....xxx !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als het zonnetje zich laat zien overdag, valt het wel mee. Ik wil alleen die winterjas nu eens uit en lekker in de tuin wroeten! Ik denk dat we daar met z'n allen wel aan toe zijn.

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het waren koude maar wel zonnige paasdagen! Mooi weer om de eitjes buiten te verstoppen, want dat hoort er toch een beetje bij. Voor ons ook!
    Vandaag was het bij ons weer heerlijk zonnig en iets warmer. Dus lente ... kom maar op.
    Fijne avond.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was een koude maar zonnige pasen. Met dikke jassen aan paaseieren zoeken! Maar met het zonnetje erbij was het toch heel aangenaam in de tuin.
    Fijne avond,
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blijft leuk om eieren te zoeken met de Paas hè. Ziet er gezellig uit bij jullie!
    Heerlijk met het zonnetje erbij, genieten!
    Nog even en dan...komt het voorjaar er echt aan :)
    Fijne avond, liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg om weer eens foto's van een tuin te zien!!
    Ach we hadden in ieder geval wel zon!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is nu al heerlijk genieten van jouw tuin....en op de foto's met het zonnetje denk je .... heerlijk weer.....totdat je buiten komt.....brrr.....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellige tuinfoto's! Ik ben vergeten om eieren te verstoppen, maar ja, mijn kinderen zijn al groot, en dan krijg je dat. Hoewel het leuk blijft, op elke leeftijd! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen