donderdag 25 april 2013

Genietmomentjes...

Soms heb je van die dagen, dan móet je gewoon even vakantie vieren in je eigen tuin...

Even helemaal niets...

Oké, misschien nog even wegdromen met een reportage uit de WLS met foto's van prachtige vakantiehuizen...

Maar je mag toch niet klagen....

Polleke heeft het ook ontdekt...

Que pasa ???

En af en toe wat geklingel van de mobiel ( die natuurlijk alleen de buren verafschuwen...)


Maar het is uit te houden, toch?


Ik wens jullie ook nog veel van deze prachtige zonnige dagen.
Vergeet niet te genieten tussen alle tuinkarweitjes!

Liefs, Peetje

21 opmerkingen:

  1. Ha Peetje, je hebt helemaal gelijk, we moeten ook genieten tussen de werkzaamheden door. Het ziet er zo gezellig uit, dit hoekje van je!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk plekje is dat toch!! Geniet er maar van hoor, morgen wordt het een stuk minder, hoorde ik. Jammer voor de basisscholen met de Koningsspelen :(
    Vast een fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fijn plekje ik kom er gezellig even bij zitten ! :)

    lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig plekje, geniet nog maar even van de zon!

    Fijne Dag nog,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke plek heb je daar! Heerlijke stoelen, lekker beschut, dat is zeker genieten!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je daar een heerlijk plekje in de tuin, waar je lekker van de zon kunt genieten! Het ziet er erg mooi uit!

    Moest wel lachen om je "mobiel", onze buurvrouw had voorheen ook zoiets in de tuin hangen, daar was ik niet blij mee ;-). Zit je voor je rust in de tuin, maakt dat gevaarte herrie! Ik heb er nooit iets van gezegd, maar volgens mij is ie weg...gelukkig maar ;-).

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een heerlijke plek, ik kan me voorstellen dat je heerlijk hebt kunnen genieten. Fijn hoor.

    Ik wens jou en iedereen nog meer van dit soort heerlijke dagen en momenten toe.

    Lieve groet Roelie, de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een plek om van te genieten en zeker gisteren en vandaag..
    Mooie momenten en poeslief doet heerlijk mee.
    Voorlopig even wat minder weer geloof ik, maar dit
    hebben we binnen.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk plekje zo om even weg te dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk plekje..ik wil je niet horen klagen :)
    Leuk detail: je leesbril op je tijdschrift, 40+??? haha
    liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk plekje om te genieten.....liefs Ria...xxx...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is genieten. Ziet er heerlijk uit. Ik heb die stoelen ook alleen niet meer zo mooi in de verf. Ik hoop dat we er nog heel veel dagen met veel zon van kunnen genieten. Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi gezellig plekje.
    Daar kan je lekker genieten.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat een heerlijk plekje heb je daar! Echt genieten!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O Peetje wat heb je daar een heerlijk plekje, ik zie je daar helemaal genieten.
    Bedankt voor je lieve woorden gisteren.
    Iedereen maakt zijn droom waar op zijn eigen manier, grote of kleine dromen dat maakt niets uit.
    Als je gelooft in wat je droomt en je moed bijelkaar verzameld hebt zul je zeker weten slagen. Jouw bakje wordt ook wel gevuld hoor!!!
    Door uitdagingen groeien we en meestal zijn die dingen waar we als een berg tegen op zien vaak veel groter dan ze in werkelijkheid zijn :) Ben je éénmaal begonnen om jezelf uit te dagen en je slaagt hierin dan groeit je zelfvertrouwen enorm en meestal krijg je dan meersmaak omdat het je zo´n goed gevoel geeft.
    En lekker het werk thuis dirigeren is ook niets mis mee hoor!
    Iemand moet het toch doen en je kinderen zullen dankbaar zijn dat je er altijd voor hun bent geweest, zoiets is erg waardevol.
    Geniet lekker van alles wat je aanpakt daar en we hopen dat we in het weekend die mooie gele bol nog even kunnen zien en voelen.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Terwijl het heel de ochtend al regent bekijk ik de zonnige foto's van de mooie plek in je tuin. En met de warmte in gedachten kom ik deze regenachtige dag wel door. Maar voor het weekend wens ik je weer meer zon toe.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar valt zeker niet over te klagen! Ziet er heel gezellig uit! Het was ook helemaal zomers gisteren. Vandaag helaas niet meer.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liebe Peetje,
    einfach nur herrlich!!
    Ich wünsche Dir ganz viele so schöne Momente!
    Liebe Grüße
    Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke plek om te genieten van de zon.
    Ik wens je een fijne week.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kan me voorstellen dat je hier heerlijk zit, wat een lekker en leuk plekje

    groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Peetje,

    Ik schreef een antwoord op je Annie Sloan krijtverf-vraagje: http://gingerbreadgem.blogspot.be/2013/04/loving-annie-sloan-chalk-paint.html (het staat bij de comments).

    Groetjes
    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen