woensdag 12 juni 2013

Welcome summer

Hoewel het de afgelopen dagen iets minder was, merk je toch aan alles: de zomer is in aantocht!

Het zonlicht word krachtiger...

Wij zitten steeds vaker in de tuin...

's Avonds vaker met een lantaarntje aan, nog een beetje nagenieten...

De oude klompen soezen in het late licht...

De witte ajuinbol staat eindelijk in bloei, terwijl de paarse al is uitgebloeid...

De witte geraniums schitteren in al hun prachtige witte helderheid...

De klimop begint weer met woekeren, na een flinke snoeibeurt. Hij mag z'n gang gaan...

Wij zijn klaar voor de zomer. Kom maar op...!

Liefs, Peetje

21 opmerkingen:

  1. Heerlijk je foto's Peetje.....kan er gewoon zo van genieten van die zomerse foto's.....
    Ook ik ben klaar voor de zomer.....hopelijk de zomer ook voor ons ;-)
    Fijne avond! Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, ik verlang, net als jij, naar zwoele avonden..kaarsjes aan en genieten..
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog niet helemaal klaar voor de zomer.
    Ben nog volop aan het knippen en snoeien, en als dat klaar is, ben ik en de tuin ook klaar voor de ZOMER.
    Mooie sfeer plaatjes, ik vind je ligstoelen leuk.

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit er ook helemaal klaar voor.....
    Laat maar schijnen die zon! Heerlijke tuin heb je toch...

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat maar komen...wij zijn er klaar voor...zomer !!!...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je tuin en wat een heerlijke stoelen! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo is het, heerlijk, een warm zonnetje. Die ajuinbol is prachtig, zeg.
    Jij kan omringd door je fijne tuin lekker gaan genieten!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van mij mag de zomer ook komen hoor, al hebben we gelukkig de afgelopen dagen ook volop kunnen genieten. En dat beviel goed! Wat heb je mooie bloemen in je tuin!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben er ook klaar voor.
    Hier regent het de hele avond, ik verlang er zo naar om lekker s'avonds buiten te blijven zitten, dat is nog niet gebeurd.
    Zomer kom maar op!!!
    Mooie foto's weer trouwens!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie post! Ook wij zijn klaar voor de zomer...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben er ook klaar voor.
    Laat maar komen.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch dat het weer langzaam zomerse trekjes gaat vertonen (alhoewel het bij ons in het Noorden op dit moment regent!). Maar door je mooie zonnige foto's kom ik toch lekker in de zomersfeer.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig kijkje in je tuin.
    Je kunt wel merken dat de zon een paar dagen goed geschenen heeft. Ik heb een hele poos op de campanula zitten wachten en nu komt er een explosie van bloemen.
    Ik hoop dat de zomer zich een beetje continueert in plaats steeds wat losse dagen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Peetje,
    ja, ik ben ook bereid voor de zomer kan komen!:o)
    Ik hou van je tuin foto's! en de vlinder ook vind het erg leuk!
    Veel zon en ik wens u een prettige dag!
    Liefde,
    Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi foto´s uit je zonnige tuin, Peet!
    Laat die zomer maar komen!
    Fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Peetje,
    Wat een heerlijk vooruitzicht hè, dat de zomer nu echt in aantocht is. Wat zullen we genieten met z'n allen...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie tuin foto's. Komende week wordt het echt zomers geloof ik, kunnen we nog meer van de tuin genieten.

    Lieve groet, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Peetje, je hebt de zon heel mooi gevangen in je foto's.
    Geniet maar fijn van deze zomer, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijke al die mooie zomerse fotootjes.
    Nou het is jullie gegunt hoor die zon, jhullie hebbnen er zo lang op moeten wachten.
    Wij hebben hier de afgelopen dagen veel regen gehad, was wel nodig, ik zie alles wat droog en bruin was weer groen worden:)
    Ik alles weer een beetje op zijn plek e ben nu bezig om alles een beetje bij te lezen hier in blogland.
    Fijne avond.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige foto's! Ik heb deze vlinder ook in het wit, deze hangt in de babykamer aan de wandplank met draadhaak.

    BeantwoordenVerwijderen