dinsdag 6 augustus 2013

Zomer vasthouden...

De vakantie-spullen zijn opgeruimd...

Hoewel, mijn Franse hoedje mag nog even blijven...

Hier in de tuin, met deze heerlijke temperaturen, houd ik de vakantie-sfeer hiermee nog even vast...

En 's avonds, als wij dan nog even nagenieten van de dag, scharrelt onze tuin-egel gezellig even langs...

Beetje onscherp, maar toch...

Het is zo'n olijk diertje, trekt zich van onze poes Polleke niets aan en waggelt lekker door onze tuin...

Een alleraardigst speldenkussen!

Geniet nog lekker van deze heerlijke zomer!
Liefs, Peetje

11 opmerkingen:

  1. Vorig jaar zat ik met mijn vriendin in de tuin, toen we plotseling geritsel hoorden, we schrokken ons te pletter. We dachten dat er een grote rat tevoorschijn kwam, wat waren we opgelucht toen het een egel bleek te zijn. Pffff, gelukkig maar ;-)

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Peetje,
    geniet van de zomer tot het uiterste, dat is mijn doel.
    Uw Garden Inn is zo schattig: o)
    Hebben een mooie zomerdag, ik wens u,
    Frida

    (mooie vakantie foto's van recente berichten!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Achhh wat liefff...hou het vast hoor de zomer !! het is nog niet voorbij....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, dat lekkere weer. Lang buiten zitten, gewoon nog even doorzomeren. Ik geniet er ook volop van. De tuin is prachtig. Vandaag wat regen maar ach, dan maar weer een schilderklusje. liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk zo'n egel in de tuin. Ook het feit dat ze niet schuw is.
    Ik ben blij dat het koeler wordt, kan ik me weer bewegen. Maar met deze temperaturen mag de zomer nog wel even weer voortduren.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig speldenkussen.
    Vind ze altijd zo schattig.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat leuk een egeltje in je tuin! Wat zijn dat mooie beestjes..!

    Jij ook nog een hele fijne zomer (al regent het hier nu, maar de tuin moet ook even drinken;).

    Groetjes,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje dat egeltje. Ja, hopelijk kunnen we nog wel lekker nazomeren en is het mooie weer niet op.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onze dochter had jaren geleden een egeltje gevangen, mooie beestjes zijn dat van dichtbij, we hebben het diertje weer de vrijheid gegeven hoor.
    Leuk dat ze in je tuin zitten, wij hebben hier iedere avond een vleermuis rond vliegen brrr...daar krijg ik de kriebels van.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat je nog lekker lang kunt nagenieten van je vakantie. Ik vond het vandaag bij thuiskomst wel erg wennen hoor, al die regen ;-).

    Een paar jaar geleden liep hier zomers ook nog wel eens een egeltje in de tuin. Leuk is dat hè, om het beestje tijdens zijn wandeling door de tuin heel stilletjes te volgen.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg! Wij hebben ook al jaren een egel in onze tuin. Hij kwam ook eens met een vriendje (of vriendinnetje??), maar is nu weer alleen en hij/zij zit er al jaren.

    BeantwoordenVerwijderen