donderdag 12 september 2013

At Home

Twee keer per jaar ruil ik mijn stapel At Home's om.
Afgelopen maanden lag hier het voorjaar en de zomer. Met heerlijke inspirerende foto's over de eerste lentebodes, krakende tulpen in mooie potten, seringen in mooie vazen,  zomerhuizen, strandhuizen om bij weg te dromen, tuinen,  buitenkeukens, vakanties, buiten eten aan grote tafels, zwoele avonden met kaarslicht...

Nu volgen de herfst en winter-edities.
Met prachtige foto's en reportages over herfstwandelingen, dikke zachte plaids, kastanjes, dennenappels, sfeer van houtkachels, gezellige plofbanken, mooie houten dienbladen om heerlijke warme chocomelk mét slagroom te serveren, vuurkorven mét marshmallows, kaarsen, veel kaarsen in allerlei kleuren en maten, hier en daar een pepernoot, mooie stoofpannen voor heerlijk draadjesvlees, kerstengeltjes, kransen, kerstballen en de mooiste kerstbomen in zilver-look of juist zo uit de natuur, klokken, prachtige schalen voor de oliebollen en wafels...

(Pinterest)


Laten we het weer binnen gezellig maken.
Buiten doet de natuur het vanzelf.

(Pinterest)

(Pinterest)



Ik wens jullie allemaal een heerlijke herfst!

Liefs, Peetje

Polleke droomt al van een warme schoot bij de kachel...zzzzzzz












26 opmerkingen:

  1. Hoi Peetje,
    Heerlijk voor de inspiratie, al die prachtige bladen! Ik heb er een aantal jaar een abonnement op gehad en die stapels lagen altijd boven, klaar om ze zo nu en dan eens op te pakken en door te kijken. Nu liggen ze bij een goede vriendin van mij en ruil ervoor kreeg ik een hele stapel Seasons... We kunnen we even een helebpel nieuwe ideetjes opdoen op deze manier... Slim bezig zijn wij he?
    Leuk, het mandje op jouw foto's heb ik ook, hangt aan de verwarming in ons halletje, met een paar oude witte handschoentjes eroverheen...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van een heerlijk zonnig herfst !!...hihihi...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk..ik deed vanmorgen hetzelfde..haha
    Ik spoot een bruine rieten mand grijs en ruimde de lente en zomer At Home's op, nu ligt er in een 'nieuwe' mand mijn herfst en winter inspiratie, ik wisselde de kussenhoesjes van de bank..en de kleden..zo heerlijk..weer lekker stylen binnen!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk mandje heb je daar. En het is even wennen, maar we gaan echt de herfst tegemoet. Heb er niet zo veel moeite mee, ieder seizoen is mooi, en gezellig...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor de voorjaar edities, tulpen, seringen, zwoele avonden, zon en warmte. Veel leuker dan de herfst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blog zeg! Ik ga je volgen hoor en nu even verder bij je kijken!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om per seizoen bij elkaar te houden, je wilt niet weten hoeveel tijdschriften ik heb liggen...Je mand is mooi, kan je al een beetje uit de voeten met je nieuwe camera?
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge, ik had al zin in de herfst, maar nu helemaal na het lezen van al die fijne herfstdingen. Heerlijk is dat om weer naar binnen te gaan en het huis in herfstsfeer te brengen. Ik ga je volgen trouwens, leuke blog!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop nog veel zon te zien, maar de herfst heeft absoluut hele mooie kanten! Heerlijk om dan in oude bladen inspiratie op te doen.

    Alvast een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ja...het kon wel een broertje of zusje van de mijne zijn ;)
    En heerlijk deze periode.....kijk er al echt naar uit....

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Peetje, wat een leuke post!
    Ik heb wel zin in de herfst!
    En op dit moment schijnt hier een heel mooi zonnetje.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmm....ik droomde even weg, met een beker koffie onder een plaid op de bank...
    De gezellige avonden binnen komen er weer aan...wat een leuke post, ik krijg zin in de Herfst.

    Fijne avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vandaag was nog even een buitendag, met een zon die heerlijk scheen. Maar we gaan steeds meer naar binnen en wat heerlijk om het dan gezellig te maken. Ik pak ook vaak heel wat oude edities woonbladen erbij, heerlijk om dan weer even door te bladeren.
    Ik wens jou ook alvast een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niets mis met de herfst! Weer lekker binnen genieten en gezellig maken. En ach die katten, hier liggen ze straks ook weer lekker op de vensterbank bij de verwarming. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook heerlijk de herfst Met een plaid op de bank met wat tijdschriften ik heb er zin in.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hmm heerlijk he de herfst. Ik vond het heerlijke weer HEERLIJK. Lekker zonder jas buiten. Maar aan alles komt een eind. Dus maken we het onszelf comfortabel. Kaarsjes aan, dekentje, boekje, mij hoor je niet meer.

    Veel liefs,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke post! Ik vind alle seizoenen wel wat hebben, maar de lente en de herfst zijn toch wel favorieten. Ik geniet dan ook enorm van deze omschakeling. Heerlijk de kaarsjes aan, geweien weer in de woonkamer, plaids, warmere kleur kussens etc. Al die mooie takken, ik vind het genieten! En vandaag was ook nog eens een mooie dag, wat willen we nog meer?!
    Je hebt het mooi omschreven.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Laat maar komen hoor die herfst, helemaal geen problemen mee!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laat de herfst maar komen. Net als Polleke kan ik ook al dromen van warmte bij de kachel met warme chocolademelk en kaarsen aan. Maar ook van het buiten zijn en dan met frisse wangen weer het verwarmde gezellige huis in.
    Geniet van de herfst, fijn weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk om tijdschriften door te bladeren en inspiratie op te doen! Een gezellig seizoen wat voor de deur staat, 's avonds de kaarsjes weer aan... nu maar hopen dat er niet teveel regen gaat vallen ;)

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het heeft toch ook wel weer zijn charmes he, kacheltjes aan, alles weer lekker warm aankleden. Ben ook al stiekem aan het kijken hoe ik het wil gaan doen deze herfst / winter.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Herfst kom maar, met jouw mooie plaatjes krijg ik er helemaal zin in.
    De herfst ruik je al in de lucht hoor, de kaarsjes zijn hier al aan!!

    Fijn weekend en lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super Peetje, je hebt de herst in foto's mooi neergezet!
    Ik ben niet echt dol op de regen, maar zo'n hgrrlijk frisse herstdag met een zonnetje vind ik echt super!

    Fijn weekend!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie foto's. Heerlijk is de herfst. Het is altijd ook wel een beetje afscheid, van de zomer. Maar regen en wind is zalig. Lekker binnen blijven (als dat kan).

    Fijne zondag, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja wat een geluk dat we verschillende jaargetijden hebben en dat we zo mogen genieten van de verschillen daarvan.
    Het zou maar wat saai zijn om de hele tijd een warme zomer te hebben.
    Ik verlang nu gewoon naar wat koudere temperaturen en kachel kruip tijden.
    Ja een gezellige tijd komt ons tegemoet.
    Geniet maar lekker Peetje.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Everybody,

    Below are the most recommended Bitcoin exchanges (BTC for CASH):
    Coinbase: $1 min. trade
    CoinMama

    Earn free Bitcoins with the best BITCOIN faucet rotator:
    IACBit.org Faucet Rotator

    BeantwoordenVerwijderen