woensdag 18 september 2013

Virus hier en daar

Vandaag zomaar wat kiekjes.

Want deze dame ligt snotterend, niezend en lamlendig op de bank, onder een warme plaid...

Voor wat extra vitamientjes lees ik af en toe jullie posten: kikker ik weer wat op...

Laat ik jullie ondertussen nog wat oefenmateriaal van mijn nieuwe camera zien.

Ik ben er blij mee.

Met mijn internet ben ik op het moment niet zo blij: ik kan nog steeds geen uitgaande mail versturen of beantwoorden. De rest doet het wel, maar wel met een andere browser, waardoor ik mijn vertrouwde opstelling mis. Daardoor ben ik ook een paar leuke blogadresjes kwijt (sorry, als jullie me gemist hebben met een reactie). Het wordt weer tijd dat 'Student-aan-huis" weer langskomt, deze keer mét een oplossing!

Maar ondertussen heb ik dus ook een echt virus. Samen met mijn oudste zoon. Zitten we overdag zielig nippend aan de kippenbouillon.  Papieren zakdoekjes verslindend...

Maar ik heb ook wat leuks te melden: deze houten kandelaar kwam ik vorige week tegen bij de kringloop. Voor 60 cent was ie voor mij.

Samen met dit kleine vaasje ( 0,40 ct)  staat er weer een leuk stilleven op de eettafel.

En ik neem nog maar eens wat "Joodse penicilline":
Heerlijke kippensoep!
Hatsjoe!!!!

Liefs, Peetje




23 opmerkingen:

  1. Het heerst denk, want ik zit ook met zieke, en ben zelf ook niet al te fit.
    vervelend dat je computer niet optimaal werkt, maar met student aan huis komt het wel goed.
    Wat een mazzel voor zo weinig geld die leuke kandelaar.
    Hoop dat je kippensoep gewerkt heeft, in ieder geval....van Harte Beterschap.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is te hopen dat beide virussen snel overgaan, het is uiteindelijk allebei niets. Drie maal beterschap, voor jou, je zoon en de pc ;-). Leuke aanwinst trouwens!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zeg.....wat naar.......maar wel gezellig dat oudste zoon er ook bij ligt ;) Gedeelde smart ;)
    Mooie beelden trouwens, je camera is een topper volgens mij.
    En mooie aanwinsten ook.

    Tja...en heerlijke soep. Heb je die zelf nog gemaakt terwijl je ziek bent...?
    Moeders gaan ook altijd door.

    Heel veel beterschap saampjes.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte beterschap! Je hebt weer een paar mooie foto's geplaatst.

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap Peetje......mooi hoor allemaal...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende foto's heb je gemaakt, zeg!
    Heel veel beterschap hoor! maar snel weer opknappen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jou en je zoon beterschap. Gauw beter worden hoor.
    Leuke foto's heb je gemaakt zeg. Wennen he een nieuwe camera.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend; ik hoop dat jij en je zoon snel weer opknappen! Mooie foto's heb je gemaakt van je nieuwe spulletjes en wat een geweldig dienblad waar je het op hebt staan (heb inmiddels een kleine verzameling (6 stuks) van deze prachtige dienbladen)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap, hier nog 1 die loopt te snotteren en te niezen. Het heerst, op mijn werk is het niet veel beter.. Die stomme R in de maand. Hatchie

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt mooie foto's gemaakt met je nieuwe camera.
    Dus ondanks dat je ziek ligt te zijn, zit ik wel te genieten!
    Vervelend dat je ziek bent samen met je zoon, het schijnt veel voor te komen op dit moment. Het weer ging ook wel erg abrupt over van warm naar regen en kou.
    Ik wens jullie heel veel beterschap en ziek lekker uit!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat vervelend! Het zal wel heersen denk ik. Ik hoor allemaal snotterende mensen om me heen. Je hebt ons in ieder geval een paar heerlijke foto's laten zien. Je fototoestel (jij!) doet het prima!
    Ik wens jullie veel beterschap en hoop dat jullie snel weer op de been zijn. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks je gesnif en gesnotter heb je hele mooie foto's gemaakt!
    Hoop dat jullie snel weer opknappen.
    Beterschap en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Peet, ik kan nergens een e-mail van je vinden.
    Ik zou zeggen, als de student geweest is probeer mij dan te mailen. Ze blijft toch nog lang ziek.
    Ik wil een prive-adres niet openbaar op een blog zetten.
    Ik vind het fijn dat je mee wilt doen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel beterschap en ik heb meteen zin in kippensoep, ik denk dat ik vrijdag maar weer eens een grote pan ga maken, dat is idd goed voor de verkoudheid.
    We zijn hier allemaal een beetje verkouden.
    Je fototostel maakt mooie foto's hoor!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het gaat wel goed met je camera zo te zien, mooie beelden heb je gemaakt! Ik hoop dat het met jou en je zoon ook snel de goede kant opgaat, want aan al dat gesnotter heb je niets tenslotte!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé bah, ziek zijn is niks aan .... maar zo heb je wel tijd om even lekker door de blogs
    heen te neuzen. Ik ook want ik ben vandaag vrij (alhoewel ik eigenlijk wat in huis moet doen :-(

    Fijn dat je mijn blog weer vertrouwd vond, ik denk dat deze reactie nog wel meer
    zal volgen. En ook ik vind dat de foto's toch even weer mooier uitkomen.

    Jouw foto's zijn ook mooi en scherp met de nieuwe camera , kun je lekker
    mee oefenen, dat zal mettertijd nog veel beter gaan.

    Voor nu wens ik je veel beterschap samen met zoon !

    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap, ik hoop dat je je elke dag weer wat beter voelt. Ook voor je zoon.
    En bedankt voor de mooie foto's die je laat zien.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sterkte en ziek maar even goed uit.

    Kippensoep eten wij ook!

    Mooie foto's hoor!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat vervelend dat je je niet lekker voelt! Ik hoop dat je snel weer opknapt. Je foto's zien er veelbelovend uit, mooi scherp! Leuk die nieuwe aanwinsten vd kringloop. Beterschap, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aan je foto's is niet te zien dat je je niet lekker voelt hoor! Ze zijn prachtig!

    Veel beterschap!!!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Peetje,
    Ik hoop dat je je vandaag al ietsje beter voelt? En anders hoop ik dat je je toch wel heel snel weer beter zult voelen... Beterschap dus!
    En met je foto's zit het wel goed hoor, ze zijn prachtig.
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi foto`s heb je gemaakt.
    En nu maar hopen dat de verkoudheid snel overgaat,

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hopelijk voel je je al iets beter!
    Ik heb in elk geval genoten van je prachtige foto's!
    Een heel fijn weekend en beterschap!
    Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen