zaterdag 2 november 2013

Eerst hier, dan daar...

                                                                           
Als je eenmaal begint met schuiven, ben je zo een paar uur verder.
Ik kocht bij I.ntratuin deze leuke houten letters, alvast met een knipoog naar Sinterklaas.
Die moesten natuurlijk ergens een leuk plekje krijgen...
Ook deze dadeltak vond al snel z'n plek op de stoere krans.
Het is zo een 'speels' stilleven geworden.




Bij de eethoek veranderde ook een paar spulletjes van plaats.





Dit hartje herkent misschien nog iemand. Ik gebruikte het laatst als bedankje voor al jullie lieve reacties.

Deze Indonesische maskers gingen naar de gang. Die nog steeds in de grondverf staat...
Soms komen er nu eenmaal klussen tussendoor die voorrang hebben.

Dus mijn welkomstbord hangt ook nog steeds niet op. Maar hier staat ie toch ook best?

De blauwe accessoires zijn ondertussen vervangen voor wat ingetogener kleuren.


Ook bij de zithoek veranderde verschillende hoekjes...

Maar dan bleef ik weer met wat in mijn handen staan, dus....

Dat is al beter...



Hmmm, tja...
Maar ik mis nog iets...

Het is tenslotte herfst: pompoentjes!

Dit staat goed...voorlopig...


Pfff, even een pauze met een heerlijke Capucino. Lekker met wat cacao-poeder bovenop en amaretto-koekjes ernaast...

En dan gaan we daarna vrolijk verder...


Liefs, Peetje










25 opmerkingen:

  1. Jij hebt weer heerlijk lopen scharrelen in huis. Zie daar ook de kandelaren bij de Kw. vandaan, heb ik namelijk ook, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je eenmaal begint, is het einde zoek ;-). Maar het is ook erg leuk om te doen en zo maak je elke keer weer mooie en nieuwe sfeerhoekjes.

    Fijn weekend nog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer lekker bezig geweest met schuiven. Heerlijk om te doen he.
    Leuke hoekjes heb je weer gemaakt. Geniet ervan. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke hoekjes heb je gemaakt, heerlijk om te doen toch. Je letters zijn mooi, ik heb er ook twee daar gekocht. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om een beetje te rommelen in huis en gezellige hoekje te creëren, het ziet er allemaal weer erg sfeervol uit!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie hoekjes heb je weer gemaakt!
    En wat heb je mooie kandelaren in de hal staan!
    Je letters zijn heel leuk, ik heb laatst ook twee gekocht. En wist je dat je bij de XENOS ook heel wat soorten letters kunt krijgen?
    Een mooi weekend verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig allemaal weer hoor, zo leuk om zo te rommelen in je huis en weer nieuwe combi's te bedenken.

    Liefs monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je heerlijk aan het rommelen geweest . En met resultaat hoor want er zijn
    leuke hoekjes ontstaan in je huis.
    Leuk om wat herfstfeer toe te voegen in je huis, pompoenen zijn altijd leuk hé ..

    Ik wens je een sfeervol weekend verder !
    Lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat herken ik wel, Peet, als je eenmaal begint...
    Leuk die nieuwe letter! En het welcome bord heb ik toevallig ook!
    Fijne zondag nog!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je mooie sfeerhoekjes gemaakt! Heerlijk om zo met je spulletjes te schuiven. Idd met het gevaar dat je binnen de kortste keren alles van z'n plek hebt!
    Maar het is goed gelukt! Het ziet er super gezellig uit!
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het ook altijd leuk om te rommelen, alleen van het een komt het ander, en voor je het weet staat alles op z'n kop.
    Jij hebt weer leuke hoekjes gemaakt...gezellig.
    Fijne Zondag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig allemaal hoor...geniet van een heerlijke zondag...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Peetje,
    Je bent weer lekker bezig geweest zeg. En niet voor niets want het staat weer helemaal gezellig allemaal... Wat een lekker gezellig sfeertje bij je. Mooie letters!
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk, zo tuttelen in huis en tussendoor een kop koffie.

    Het ziet er allemaal gezellig en mooi bij je uit en de letter vind ik super hoor!

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je 'schuifwerk' is beloond. Veel mooie spulletjes passend bij elkaar. Geniet er ook vandaag bij regen en wind maar van met een lekker uitziend glas koffie.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben er even bij gaan zitten hoor, wat een leuke hoekjes, zo mooi en helemaal passend bij het najaar.
    Lekker om te schuiven en te veranderen, ik geniet nu ook erg van de herfst, binnen is het dan toch ook weer helemaal gezellig!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet het er gezellig uti, heerlijke kleurtjes!

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer helemaal goed gekomen na al dat geschuif van jou! Met wat nieuwe aanwinsten heb je het opnieuw gezellig gemaakt en ja, het hart herkende ik nog hoor :-). En het welkomstbord past overal in huis!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke veranderingen.
    Ik heb ook wel eens iets over en daar loop ik dan het hele huis mee door.
    Tot ik een plekje vind.
    Soms ook niet
    Dan moet het gewoon weer in de wacht.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Peetje, hoh ja met da schuiven kan je best eventjes zoet zijn hé…. ik ken dat…
    maar het is toch supergezellig geworden bij jou….. jouw dadeltakken doen héél mooi op krans,
    en ik vind je 3 kandelaars ook super mooi !!! Ik zou zeggen…. doe ze voort ….:-) haha …
    Fijne week
    Lieve groeten
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Héérlijk hè Peetje om zo te freubelen in huis, ik hou er zo van!
    En dan lekker regen buiten en wind...zalig ;)
    Het ziet er erg gezellig uit bij jou, leuke hoekjes hoor.
    En superleuk idee met die letters voor Sint.
    Een fijne knusse week toegewenst ;)

    Lieve groeten, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hihi wij herkenne dit wel hoor Peetje.
    Schuiven in huis totdat je er krassen van op de vloer krijgt:)
    En als je eenmaal bezig bent heb je voor je het weet het hele huis op de kop.
    Gezellige hoekjes heb je gemaakt meid.
    Fijne avond.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker bezig geweest met een geweldig resultaat. Wat een mooie kaarsenkandelaars heb je (die grote op de verwarming). Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lekker bezig hoor!
    Ik vind je letter erg mooi, lekker stoer!
    Fijne week!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk om zo bezig te zijn Peetje....je hebt er in ieder geval weer sfeervolle hoekjes van gemaakt...leuk !
    Je koffie met lekkers ziet er hmmmm uit.....
    Fijne avond , ik ga zo ook maar eens een bakkie doen...
    Lieve groetjes, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen