donderdag 19 december 2013

"It's looking a lot like christmas..."

Ons kersthuis...
het is even een zit...
maar je hoeft alleen te kijken....































































































Dit was 'even' een sfeerimpressie van ons huis.
Mochten jullie er nog geen genoeg van hebben: 
er volgt nog een tweede deel...



Voor nu: vergeet niet te genieten tussen alle voorbereidingen voor de kerst.

"It's not how much we have,
but how much we enjoy
that makes happiness."

Liefs, Peetje








32 opmerkingen:

  1. Vind het altijd zo leuk als mensen echt hun eigen stijltje hebben en dat heb jij, zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee wat he je er een hoop werk van gemaakt zeg!! geweldig!! heel sfeervol en gezellig bij je :-)
    die kleine ski's vind ik zo leuk! Geniet lekker van je sfeertje en een fijne dag...

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oergezellig is het bij je binnen. Ik kijk mijn ogen uit zoveel moois zie ik, het smeedijzere raamwerk en een mooie lantaarn en het hoekje bij het Luik en zoveel meer. Zo mooi allemaal.
    Ik neem nog even een kijkje bij je binnen. Groetjes Ingrid en alvast fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peetje,
    Wat een heerlijke sfeer in je huis. Prachtige versieringen en allemaal zo mooi op elkaar afgestemd. Ik vind het super! En je sluit af met een prachtige spreuk. Daar kan ik me helemaal bij aansluiten....
    Enne, kom maar op met je tweede deel... Ik krijg er nog geen genoeg van hoor...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden Peetje! Vooral de engelen.....ben ik weg van!
    Ook zie ik dingen voorbij komen die ik ook heb zoals die grijze betonnen lichtjes, leuk zijn ze hè.
    Gezellige tijd is dit dus geniet er van.

    Fijne feestdagen
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sfeer bij jou in huis,..vooral het hoekje met de louvre-luiken vind ik prachtig!
    Fijne feestdagen toegewenst.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit! Altijd leuk om even bij iemand binnen te mogen kijken.

    Op mijn blog had ik nog het oude emailadres staan.. zou je mij nogmaals je adres willen mailen ivm het brievenbuskadootje? Het juiste emailadres is: tschuurtje@concepts.nl Alvast bedankt!

    Fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was de lange zit meer dan waard hoor Peetje! wat heb je het gezellig en sfeervol gemaakt! Op naar deel 2! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze lange zit heb ik overleefd, dus dat zal met deel twee ook wel lukken ;-). Je hebt het huis heel mooi in kerstsfeer gebracht.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kerstsfeer!! Heel mooie details, prachtig ook hoe jij het in beeld brengt met je geweldige foto's! Ik kom hier zeker nog eens een kijkje nemen!
    Nog een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, wat een hoop mooie Kerst sfeer foto's...kom maar op met deel twee...ik geniet ervan.
    Je hebt het heel gezellig Peetje
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gezellig, kom maar op met deel 2! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In 1 woord GE-WEL-DIG!!

    Vind het zo mooi, mag je echt trots op zijn. Ook helemaal mijn sfeer. Rustig maar toch warm. Dat dienblad ook met dat zilver, de sterretjes en de kaarsjes op zo'n mooie schaal... prachtig.
    Ik kijk uit naar deel II hoor.

    Alvast hele fijne dagen gewenst!
    Groetjes, Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige binnenkijker bij je...je hebt heel mooie sfeerhoekjes en allemaal in jouw eigen stijl...prachtig! Hier is nog volop rust....de boom staat nog niet, hi, hi, morgenmiddag ben ik vrij dan mag hij opgetuigd worden.
    Jij kunt al heerlijk ontspannen...

    Geniet ervan!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstsfeer bij jullie! Geniet ervan, fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2014.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om bij je binnen te mogen kijken. Je hebt het echt prachtig ingericht voor de kerst.

    Fijne feestdagen, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Peetje, wat versta je de kunst om te versieren.
    In een woord Prachtig! En helemaal in je eigen stijl.
    De lange zit was het meer dan de moeite waard, dus kom maar op met je 2e.
    Het was mooi om bij je binnen te mogen kijken.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig !! wat een boel mooie foto's !!!...ik heb genoten...kom maar op met deel 2...liefs Ria...x !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstversieringen Peetje.....heel sfeervol...laat deel 2 maar doorkomen hoor hihi.....
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er allemaal fantastisch uit, wat een heerlijke kerstsfeer ik heb genoten....ook je gedichtje is helemaal waar..het gaat alleen maar om het genieten.....Ik zag bij jou een raam met smeedijzer staan en daar ben ik ook op zoek naar...ik vind het geweldig mooi.....super allemaal...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje wat heb jij veel kerstspullen, jullie hebben vast een hele grote zolder ;-)
    Leuk hoor al die gedecoreerde hoekjes, wat een gezelligheid!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gedaan hoor!! Ik wens je alvast een fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er inderdaad uit als een weelderig kersthuis.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Arggh...verkeerd ingelogd. Nog even opnieuw:
    Mooi gedaan! Ik wens je alvast een fijne kerst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb in ieder geval genoten van je mooie foto's en de heerlijke kerstsfeer in je huis!
    Ik wens jullie alvast fijne feestdagen toe en een prachtig nieuw jaar.
    Lieve groet, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb er zeker van genoten van die sfeervolle foto`s.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mainiot Joulu-Kuvat...
    Hienot väri compositiot...!
    Terveisin Eko
    Kiitos vierailusta 'Eko-Kuviin' - Tervetuloa uudelleen...
    http://eskoalamaunu.blogspot.fi/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. lieve Peetje,
    warme gezellige kerst en een bruisend 2014 ! lieve groet ,Marja <3

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een heerlijk kersthuis! Het ziet er super gezellig uit!
    Ik wens je alvast fijne feestdagen!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou je hebt aardig je best gedaan, alles is even sfeervol.
    Geniet van je al het moois om je heen.
    Ik wens je hele fijne dagen.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieverd wat een mooie sfeerplaatjes!!!!
    Ik wilde je even hele fijne kerstdagen toe wensen.
    Geniet van het samen zijn en de gezelligheid.
    Lieve knuffels
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen