zondag 22 december 2013

Kerst-wens




Gezellig dat jullie er weer zijn.
Hang even je jas op.
En kijk verder in ons kerst-huis....
























Hopelijk vonden jullie het leuk.

Nog even en dan is het echt kerstfeest.
Een tijd van samenzijn met allen die je lief zijn.
Van mensen missen die er eigenlijk bij hadden moeten zijn.
Van genieten van lekker eten.
Van samen lachen.
Van een mooie wandeling.
Van leuke kerstfilms (en niet alweer Home Alone!)
Van mooie muziek.
Van lekker niets moeten.
Gewoon heel veel genietmomenten maken.
Herinneringen die de ziel voeden.


Ik hou even een blogpauze om dit allemaal samen met mijn gezin te ervaren.
Ik wens jullie allemaal een prachtig kerstfeest toe.
En een schitterend en liefdevol 2014 met heel veel mooie blogmomenten!
Heel veel lieve knuffels van mij,

Peetje.


(Pinterest)








































21 opmerkingen:

  1. Peetje, gewoonweg een fantastisch prachtig gezellige sfeer bij jou !!
    Geniet met familie en vrienden van kerst en oud-nieuw …
    fijne zondag nog
    lieve groeten kathy
    tot in 2014 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er alles aan gedaan om je huis in kerstsfeer te brengen, ik ben ook helemaal weg van de versierde trap!

    Ik wens jou ook hele fijne dagen toe, met de mensen die dichtbij je staan. Ook bij jullie zal het gemis van dierbaren voelbaar zijn, desondanks hoop ik dat jullie de dagen als warm en sfeervol gaan ervaren.

    Voor het nieuwe jaar wens ik je alle goeds! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Peetje,
    Prachtig sfeertje in je huis zeg!!
    Je boom vind ik ook prachtig!
    Ook voor jullie hele fijne dagen, en net als bij mij zullen ook jullie deze dagen gemis voelen....dagen van extra voelen....
    Hele dikke knuffel en liefs, Hanny
    P.S en een heel goed 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellig bij jullie,geniet er deze dagen ten volle van!

    Fijne feestdagen...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er super gezellig bij jullie uit, prachtige kerstversiering.

    Voor jou en alle om je heen een hele fijne kerst en alle goeds voor 2014!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een heerlijk groot huis! Die hal alleen al, wat een ruimte. Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen samen, geniet ervan! Tot in het nieuwe jaar, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dat mijn Kerstversieringen een stuk soberder zijn dit jaar, kan ik van ieder Kersthuis enorm genieten, omdat het met zorg en liefde is gedecoreerd, zo ook jou huis Peetje.
    Ik wil je bedanken voor een leuk blogjaar, en hoop dat we nog lang van je blog kunnen genieten.
    Geniet van sfeer in je huis.
    Ik wens je hele fijne Kerstdagen toe, en alle goeds voor 2014.
    Tot volgend jaar.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi allemaal, ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2014..geniet van je heerlijke vrije dagen....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van je kersthuis met je gezin, wat een betoverende sfeer.
    Wat een mooie hal hebben jullie met die toog, prachtig hoor!!
    Hele fijne feestdagen en heel veel liefde, geluk en gezondheid in het nieuwe jaar!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie gang en hal met die toog er in. En alles ziet er heel sfeervol uit.
    Ik wens jou met je gezin ook hele mooie kerstdagen toe. Een goede jaarwisseling en dat 2014 heel mooi voor jullie mag worden.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie boom! Je guirlande aan de trapleuning vind ik ook heel sfeervol.
    Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog!
    Hele fijne feestdagen toegewenst, en een lieve groet,
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van het samen zijn lieverd.....fijne dagen liefs Ria...x !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om zo binnen te stappen, wat een sfeer! Hele fijne feestdagen en tot 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van deze sfeervolle dagen
    En een geweldig 2014.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Peetje,
    Wat ziet het er allemaal mooi uit bij je, je hebt het echt prachtig versierd!
    Geniet lekker van de blogpauze, van je gezin en familie en doe heerlijke dingen...
    Fijne feestdagen en tot in het nieuwe jaar...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele fijne dagen met je gezin!
    Geniet ervan♥
    Alle goeds voor 2014..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij hebt lekker uitgepakt met kerst. Het ziet er heerlijk uitbundig uit.
    Geniet ervan. En van de mensen om je heen.
    Ook ik wil je fijne dagen toewensen.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gezellig en sfeervol! Geniet er lekker van met je gezin!
    Tot volgend jaar, 2014 alweer!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb genoten van je foto's, je huis ziet er heel gezellig uit: dat wordt genieten met deze feestdagen! het wordt toch veel binnenzitten en wat is er mooier dan dat in zo'n leuk aangeklede omgeving te doen!

    Fijne dagen
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel gezellig allemaal. Ik wens je hele fijne dagen met je gezin heerlijk in jouw kersthuis! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Peetje,
    Ik wens je nog een knallende jaarwisseling en een super nieuw(blog)jaar!!
    Bisou, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen