dinsdag 28 januari 2014

Blauwe druifjes

Deze schaal had ik voor de kerst opgemaakt met mos, grote dennenappels en sterren.
Het mos heb ik gelaten en er Blauwe druifjes ingezet.


...en wat oude druivenstokken uit de tuin....


...nog een mooi stenen hart erbij
en de schaal is weer klaar voor het voorjaar.

Hij staat bij het luik, naast de bank, op een groot dienblad.



Deze spiegel vond ik laatst op de Kerst-fair in Den Bosch.
 Ik was meteen verkocht.

Hij weerspiegelt de Blauwe druifjes zo mooi.



Ik wens jullie nog een hele fijne week toe

(met of zonder sneeuw)!

(Pinterest)



Liefs, Peetje








24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorjaarsschaal Peetje......leuk zijn de blauwe druifjes he?!
    Mooi om te zien hoe ze spiegelen in je mooie spiegel......
    Fijne week en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een mooie schaal van gemaakt. Leuk zijn de blauwe druifjes. De spiegel,staat er prachtig bij. Wij hadden zondag toch een laagje sneeuw. Het is numweer weg, ben benieuwd of er nog meer bij komt. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een echte voorjaarsschaal, mooi hoor! Van mij hoeft die sneeuw niet, alhoewel ik er wel van genieten kan als het dan toch gebeurt. Maar het liefst zie ik een heerlijke lenteachtig zonnetje.

    Een fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie spiegel Peetje, die had ik ook meegenomen.
    Leuke schaal zo met de blauwe druifjes.
    Hier geen sneeuw, hoeft voor mij ook niet meer, laat het voorjaar maar komen.
    Jij ook een fijne week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor !!!...en die spiegel !!!!...voortaan twee kopen hoor !!!...hihihihi....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is je lenteschaal. En de blauwe druifjes lijken zo groot, hier zijn ze wel heel erg mini uitgekomen.
    Ik hoop nog wel op sneeuw is het niet hier dan toch over een paar weken elders.
    De poes is enig! Houd jullie poes er ook van? Voor jou ook een fijne week verder, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Genieten van bolletjes in een mooie schaal, dat hoort bij Januari.
    Heerlijk om binnen zo te genieten, buiten is het maar guur...brr.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MOOIE SPIEGEL EN MOOIE SCHAAL MET LENTE FLEUR.
    MOOI HOOR!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig voorjaarshoekje! Je spiegel is ook erg mooi. Past ook zo leuk bij je schaal!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit hoekje mooi opgemaakt, Peetje! En je pot met blauwe druifjes is prachtig!
    Bij mij hebben alle bollen hartstochtelijk gebloeid, er staan alleen nog witte narcissen, maar dat schiet niet op.
    Geniet ervan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blauwe druifjes, heerlijk een vleugje voorjaar. Wat een mooie spiegel heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee, die schaal komt me zeer bekend voor, die heb ik nl. ook. Hij is bij mij ook al een keer langs geweest op mijn blog, helemaal in het begin. Het is een fijne schaal, voor allerlei sferen bruikbaar. Ik vind je spiegel ook een plaatje hoor!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi hoekje, prachtige schaal en spiegel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze vooral heerlijk ruiken die blauwe druifjes, het heeft ook altijd iets schattigs.
    Ik hou ervan!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk die blauwe druifjes, jammer alleen dat ze zo snel groeien! Ze zijn bij mij in 1 week wel meer dan 5 cm. gegroeid en dan knip ik ze maar af en zet ze in een vaasje, ook leuk.
    Mooie spiegel trouwens!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen, Peetje. Dat iemand die schaal wegdoet, snap jij dat nou ;-)?
    Even over de kaarsen: ik heb uit de kaars die ik ging smelten eerst de lont eruit gehaald. De andere lontjes had ik dus nog in voorraad, maar die zijn gewoon in een hobbywinkel verkrijgbaar. Succes mocht je eraan beginnen! Liefs en een fijne dag, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liefde Peetje,
    prachtige foto's! De spiegel is een droom!
    De hele compositie ik heel graag en wekt de verwachting van de lente!
    Liefde,
    Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk je pot met druifjes, en je spiegel vind ik een plaatje.
    Heerlijk sfeertje.
    Fijne dag lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige combinatie...blauwe druifjes zijn altijd leuk en je hebt ze heel mooi gecombineerd...de spiegel is het einde...super...daar was ik ook voor gevallen....ja en hier wederom geen witte wereld...een beetje was wel mooi geweest....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Peetje,
    Wat is dat een mooi geheel zo, met het mos, de bloeiende bolletjes en het stenen hart. Ik ben gek op blauwe druifjes, moet ze zelf ook snel in huis gaan halen, want voor je het weet zijn ze niet meer te krijgen.
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, gave schaal! Zo leuk met dat mos en handig dat je hem zo weer kan aanpassen met een paar veranderingen.
    En wat een mooie spiegel! Leuk hoekje zo!
    Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke plaatjes. Ik vroeg me af of ze binnen of buiten genomen zijn. Die spiegel is inderdaad erg leuk.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal leuk die druifjes, altijd jammer dat ze zo snel al weer uitgebloeid zijn. Vandaag hier af en toe een zonnestraal dus wat mij betreft gelijk maar door naar de lente!

    BeantwoordenVerwijderen