dinsdag 21 januari 2014

Vierkanten kaarsen

Allereerst wil ik jullie bedanken
 voor al jullie lieve reacties op mijn eerste blogjaar.
Het geeft extra inspiratie om er komend jaar weer wat moois van te maken! 
Laatst kreeg ik van familie deze twee prachtige vierkanten kaarsen in mooie houten bakken kado.

Rondom liggen peulen en een soort glazen "ijsblokjes".
Maar je kunt er natuurlijk van alles omheen leggen,
al naar gelang het seizoen.

Het is niet de bedoeling dat deze kaarsen opbranden,
wel het lichtje wat je erin zet (in een glazen houder, anders smelt de kaars alsnog).

En als dan de kaarsjes aan zijn ( de kleine dus , niet de grote...) krijg je dit effect...
Mooi hé!
Kan ik zo van genieten!
Nogmaals dankjewel, Ton en Ria!

Liefs, Peetje

20 opmerkingen:

  1. Ik had ze hier ook ipv een stompkaars op een kandelaar gezet. Ik had ze in het rond en de waxinelichtjes er los in het midden ingedaan met als resultaat dat de zijkant was gaan smelten... Jij hebt het beter gedaan door ze in een houdertje te zetten. Het geeft mooi licht zo. Leuk en bruikbaar kado heb je gekregen. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Peetje, als de kleine kaarsjes aan zijn wordt het licht heel sfeervol verspreid.

    Een fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat je daar van geniet dat zou ik ook doen bij zulke sfeerbakjes. Mooi dat het weerkaats in de spiegel. Veel plezier er mee. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geschenk. De weerspiegeling in de spiegel geeft een speciaal effect.
    Een fijne avond Grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi sfeervol geheel zo.
    Ik heb ze nog nooit gezien, je hebt gelijk dat je er houdertje inzet, zou zonde zijn als de zijkanten zouden gaan smelten.
    Fijne Avond Peetje.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Peet wat een ontzettend leuke kaarsen.
    Staat zo ook zo leuk.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Peetje,
    Ze zijn heel erg mooi, en het zou inderdaad zonde zijn om ze op te branden... Zo met kleine kaarsjes er in, in glazen schaaltjes, staat het prachtig. Het geeft een heel sfeervol licht...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het geeft een mooi effect zoals je het hebt opgelost. Goed ideetje.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor alle duidelijkheid: ik heb de kaarsen zo gekregen mét de glaasjes er in. Dus ik ben niet zelf op dit idee gekomen. Deze eer komt helemaal toe aan de gulle gevers (slimme familie hé!).
      Dankzij hun kan ik er extra lang van genieten!

      Verwijderen
  9. Dit ziet er zo wel heel gezellig uit, mooi cadeau!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi hoor !!!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er erg warm en knus uit Peetje. Verwacht ook niet anders van je, ha ha.
    Hoe staat het met jullie nieuwe schuur??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier heb je heel lang plezier van, je hoeft alleen de waxine's te vervangen en de kaars blijft mooi vierkant.
    Staat heel sfeervol zo met die kaarsjes aan!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. staat sfeervol zo, en handig dat je de kaarsjes nu gewoon iedere keer kan vervangen ;-)

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi en héél gezellig….. leuk om krijgen ….
    fijne dag nog
    liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je leuke reactie en dat je mij wilt gaan volgen!
    Je hebt een mooi blog met veel inspiratie. Ik ga jouw ook zeker volgen!

    Fijne dag,
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig setje Peetje. Hoe dan ook, kaarsen en waxinelichtjes zijn altijd sfeervol.
    Leuk om zoiets te krijgen!
    Een mooie avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, die zijn echt mooi. Zowel zonder licht als met.........Super leuk!
    Nog van harte met je jubileum.
    Nog vele jaren.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi cadeau.....staat mooi bij het geheel....en als dan de kaarsjes branden ziet het er zo warm uit...
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen