maandag 28 april 2014

Schittering...

Soms zie je iets prachtigs voor je ogen, 
daar moet je gewoon even een foto van maken...

Zoals dit: de zon schijnt schitterend door
 het glaasje en maakt met de schaduw
een prachtig stilleven!

En ook al zit je even heerlijk te
 genieten in dat mooie zonnetje van een leuke 
binnenkijker in een (oudere) At Home,
dit moet je toch even vastleggen.


Want voor je het weet 
is dat moment weer voorbij...

Hier hebben de kinderen deze
 twee weken Mei-vakantie.
Dus het zal van mijn kant wat
 rustiger zijn met reageren
 (maar ik lees ze wel allemaal hoor,
 veels te leuk!).
Ik wens jullie ook heel veel
 van zo'n mooie dagen als deze. 
Geniet van al het moois wat 
op jullie pad komt,
 al is het nog zo klein...


(Pinterest)

Liefs, Peetje

25 opmerkingen:

  1. Mooie foto's !!..hele fijne weken geniet !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Peetje geniet van je vakantie ....
    prachtige foto van de schaduw.....
    fijne weken
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook lekker twee weken vakantie! Prachtig inderdaad hoe die vaasjes mooi twinkelen in het zonlicht! Gezellig zo met die bloemetjes erin. Fijne dagen Peetje, Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De schaduw is ook zo mooi, toch grappig dat je oog daar op valt. Sinds ik blog kijk ik ook anders naar de wereld om mij heen.

    Geniet lekker van een heerlijke vakantie! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's. Heb dat ook weleens dat ik zo in één keer iets zie dat ik dan wil vastleggen. Komt vast door dat bloggen hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Ja, bij zoiets kan ik ook stilstaan en soms een foto maken.
    Een fijne vakantie, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit was zeker een foto waard Peetje......wat mooi!
    Geniet lekker van de vakantie......
    Liefs, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gezien! Het geeft een prachtig effect!
    Zo zien we je mooie schuur ook nog even :-).
    Een hele fijne vakantietijd gewenst, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, als je er oog voor hebt en je ziet het, maken zulke dingen je blij!
    Prachtig op de foto gezet.
    Mooie vaasjes ook.
    Een fijne vakantie gewenst, Peet!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, zoiets kleins eigenlijk... de flesjes lijken onderin wel licht te geven! Mooi gevangen.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, en tegenwoordig kan dat met alle moderne apparatuur. Alles direct vastleggen. Daarin schuilt wel het gevaar dat we niet meer gewoon kunnen genieten maar alles willen/moeten delen. Vaak neem ik bewust géén telefoon en géén fototoestel mee. Dan zijn mooie momenten lekker voor mezelf alleen.
    Hier geen vakanties. Dochter heeft gewoon colleges, man en zoon en ik gewoon aan het werk.
    Tsja...
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was hier al eerder, maar heb mijn bericht niet af kunnen maken...poeslief zag een merel en trok even een baantje door de vijver. Was dus even afgeleid ;-)

    Maar wat ontzettend leuk dat je oog dit even zag. Prachtige foto's! Blij dat je dit mooie moment met ons deelt.

    Wens je een hele fijne vakantie!
    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor en wat ziet die schuur er toch mooi uit zeg!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's!

    Fijne vakantie, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb jij een oog voor de kleine, mooie dingen om je heen. Fijn dat er nog zulke mensen zijn zoals jij die kunnen genieten van zoiets!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig als je van dit soort kleine dingen kan genieten en wil delen! Hele fijne meivakantie.

    Groetjes,
    Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Peetje, dank voor je reactie...de schaal bedoel je waarschijnlijk de grote ronde? wel eerlijk...mijn man
    had zoiets van ...wat ga jij doen met die schaal .....en toen ik die post van Inge zag en dan hoorde dat
    die muurvuller er met een kwast op kan...héél fijn gaat dat héél leuk om doen en helemaal niet veel werk...
    als je elke dag een laagje legt...muurvuller en verf ben je hooguit een klein half uurtje bezig ..inclusief opruimen :-( ...dat vind ik nu zo leuk eraan....
    fijne dag nog
    liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's! Hier ook een weekje vakantie, geniet lekker met je kinderen van de vakantie.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Peetje,
    Wat een heerlijke beelden, ik voel de warmte van het zonnetje ook bijna...
    Geniet van de vakantie...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vaak denk je dan op zo'n moment, ach laat maar. Leuk dat je toch de camera hebt gepakt en het met ons hebt gedeeld.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto, heerlijk genieten van de kleine dingen.

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja prachtig en dat is nu genieten van kleine dingen...een schaduwspel...prachtig!
    Hier zit de (school) vakantie er ook bijna op, vanmiddag nog ff bowlen en naar de MAC ;)
    Jongens van 15 lopen daar nog warm voor...haha...
    Geniet ook nog even...

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Peetje!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtig vast gelegen hoor ....weer is nu heeel anders mooi dat jij nog even terug kan kijken toen het nog mooi was hahahaha .... wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen