vrijdag 11 juli 2014

Wandeling in Reijmerstock


Met vaderdag hebben we weer eens een mooie wandeling gemaakt in ons Limburgs Land.
Deze keer kozen we voor Reijmerstock.
Het wordt een lange zit (voor jullie achter het scherm, voor ons was het 8km lopen, haha) want deze keer heb ik de wandeling niet gesplitst in twee delen. Maar is het gewoon kijken en hopelijk genieten. Ik denk dat de foto's voor zich spreken...






















































































Deze drie koppies en natuurlijk manlief en ik, wensen jullie een hele fijne vakantie!
Wij nemen even een blogpauze.
We blijven in "Tuinesië" maar gaan wel lekker vaak op stap.
En verder is het gewoon genieten van een hopelijk heerlijke zomer.
Een zomer van
 BBQ
zee

veel ijsjes
lekker lezen

zonnen
vuurkorf

lekker babbelen
zomerse salades
muggenstift

luisteren
film kijken
koel roseetje
zwemmen

insmeren
ijsklontjes

knuffelen
lachen
spelletjes
teenslippers
city-shoppen

klusjes
dierentuin
dutten
niets
terrasje
watermeloen
genieten

van elkaar.



Liefs, Peetje



23 opmerkingen:

  1. Je weet de natuur en de omgeving altijd goed over te brengen op de foto's!! Fijne vakantie Peetje en familie!!

    Bisou,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het weekend van 20 september gaan we deze wandeling ook maken denk ik.
    Prachtig toch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm, ik zou daar NU ook graag willen lopen. Mooi hoor!
    Ik wens je een super fijne vakantie toe!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie schoan jouw Limburg is begrip toch iedereen na het zien van deze prachtige foto's. Mooie landschappen en de rustieke beekjes.
    Van de vakwerkhuizen heb ik in de vakantie ook foto's gemaakt. Hele pleinen vol in Duitsland, zo mooi.
    Ik wens je een zomer vol heerlijkheden en genietmomenten. Ja, en willen jullie in de schuur en atelier nog wat afmaken dan zijn de allerkleinste lettertjes toch ook duidelijk aanwezig in je zomerse to do lijst.
    Een hele fijne zomer, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van een heerlijke zomer....wat is Nederland mooi he ???...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Peetje, het was een "lange zit" waard, wat laat je ons super mooie plekjes zien,
    ik wist echt niet dat Nederland zo mooi was !!!
    Geniet van de zomervakantie en hopelijk kan je je lijstje afmaken ...:-)
    héél fijn weekend
    liefs
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige fotoreportage zeg! Heb zeker genoten. Die laatste foto is echt geniaal verzonnen haha. Heel leuk!

    Fijne vakantie allemaal hoor!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je in zo'n mooie omgeving woont, hoef je ook niet op vakantie. Prachtig zeg, je waant je daar in het buitenland.

    Ik wens je een hele fijne vakantie, geniet er maar lekker van!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Limburg lijkt altijd een beetje vakantieland/buitenland.
    Zo mooi al die landschappen en kleine gebedshuisjes, omhoog en naar beneden.
    Een prachtige wandeling, heb genoten.
    En met de vakantie in Tuinesie komt het wel goed!
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie en we zullen hopen op een goed en gezond weerzien tot na de vakantie!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt niets teveel gezegd, de foto's spreken voor zich het is echt prachtig daar bij jullie! Jaah en tuinesie is ook heerljik genieten!
    fijne weken
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Peetje,
    Wat een prachtige wandeling maakten jullie... Zulke mooie doorkijkjes en die geweldige vakwerkhuizen...
    Ik kijk mijn ogen uit... Daar wil ik ook wel een keer wandelen...
    En nu gaan jullie genieten van de zomer... Je hebt een hele lijst van geweldige voornemens opgenoemd... Hoop dat he echt alles kunt afvinken, maar dat zal wel lukken...
    Geniet ervan!
    Heel veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke wandeling moet dat geweest zijn! Geniet van de zomer en de vakantie!!

    Lieve-Groetjes, Verir

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooie foto's!!! Ik heb zitten genieten hoor!! Enne...ik ga net zo hard hopen op zo'n mooie zomer die je met alle woorden ,waar ik het zo helemaal mee eens ben, gaat worden!!!!!!
    Want ook ik ga op vakantie in eigen tuin.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige post Peetje, ik kom uit Limburg en ik ben hier nog nooit geweest...maar daar komt verandering in....ook wij hebben nu vakantie.....en mijn bloggen komt ook op een laag pitje te staan. Nog even een laatste post geplaatst en maar hopen op de zon he....geniet van jullie vakantie en ik verheug me na de vakantie weer op jouw prachtige posten....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh jullie wonen zo mooi, ik heb weer genoten van deze leuke post met prachtige foto's, wat bijzonder zeg dat gedicht van mijn naamgenoot ;-)
    Bedankt voor de virtuele wandeling en een hele fijne vakantie!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige vakantieplannen in Tuinesië, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke wandeling! En ik zeg het iedere keer weer... wat wonen jullie daar toch prachtig!
    Geniet lekker van je vakantie in Tuinesië! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig mooie omgeving: zo hoef je ook niet op vakantie!
    Bedankt voor het delen van deze wandeling, wie weet volgen we je een keer!
    Veel plezier in Tuinesië!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan alleen maar beamen wat anderen zeggen , een hele mooie omgeving om te wandelen en als je dan nog eens van die mooie tuinen tegenkomt ,daar kan ik ook van genieten .
    Nog een fijne zondag en hopelijk komt het zonnetje snel weer te voorschijn.
    Christel en jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig end at in eigen land! het lijkt toch echt wel alsof je je in het buitenland waant. Die huisjes zijn ook zo mooi om te zien. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Peetje, de foto's spreken zeker voor zichzelf, wat een schitterende omgeving.

    Wens je een hele fijne vakantie enne...... dat lijstje van jou spreekt mij wel aan hoor, zo kom je de zomer wel door.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige plaatjes zeg superrr ... geniet van jullie vakantie ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig! Zo te zien was het ook heerlijk weer

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen