zaterdag 20 september 2014

Peetje ziet Saartje.

(alle foto's zijn van Pinterest)
De uitnodigingen zijn al weken de deur uit...
De voorbereidingen in volle gang...

Kaarsen verzameld, veel kaarsen...
Heb ik kommen genoeg...?
Wat lekkers voor de innerlijke mens
 hoort er natuurlijk bij...
Er moet met tafels en stoelen geschoven worden...

Genoeg lantaarntjes...?

 Denk het wel...

De tent staat...


Lampionnen verzamelen...

En hopelijk wordt het niet té koud...

Of té nat...



Zodat de kaarsjes uitgaan...
50 stuks (slik)...

En wordt het een mooi feest, 
samen met iedereen die mij dierbaar is...

Laten we sprankelend deze nieuwe levensfase ingaan...

En de volgende dag...


Weer vrolijk verder gaan...


Denk ik...
toch?



Heel veel liefs, Sarah  Peetje.


23 opmerkingen:

  1. Hartelijk Gefeliciteerd....Saartje.
    Feest ze!

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou is het dus ook zover, geniet ervan! Je hebt geweldige plekjes uitgezocht
    om HET FEEST te vieren ;-). Van harte, Sarah!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik moet nog 1,5 jaar wachten.
    Geniet van het feestje!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Ik ben inmiddels een paar maanden Sarah maar je voelt er niets van hoor. Van harte gefeliciteerd en ik wens je een heel gezellig feest. Aan de voorbereidingen kan het niet gelegen hebben!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sarah/peetje , gelukkige verjaardag ! Ik stap volgend jaar op die tram 5 , haha.
    Na al jouw voorbereidingen , geniet er maar van ,samen met al jouw geliefden ......
    Lieve groet , christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Peetje/ Sarah eerst en vooral een gelukkige verjaardag !!!Ene ...ik kom achter hoor...
    nog een goeie maand...:-):-) Gelukkig vermelde je erbij dat de foto's van Pinterest kwamen
    prachtig gewoon !
    héél fijn weekend
    geniet ervan
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club der wijzen haha;)) ik wens je een heerlijke dag, komt vast goed als ik de foto's bekijk, ziet er super uit:))

    Fijne zondag,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd ...!!!......ik hoop dat het allemaal erg leuk was.....liefs Ria....xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van,heel veel plezier.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd, ik wens je een hele fijne verjaardag!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Peetje! Dat gaat een hele gezellig feest worden!! Geniet ervan! Van harte gefeliciteerd X
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Peetje,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sarah... geniet er maar heel erg goed van.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte proficiat Sarah! En een mooi feest en nieuw levensjaar toegewenst. Jouw kennende van je eigen foto's zal het er vast wel net zo sfeervol uitzien als op deze foto's.
    Een hele fijne dag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief Peetje,
    het was een heerlijk feest! Met genoeg kaarsjes, genoeg kommen, het was niet koud dus warm genoeg, de tent lekte niet dus droog genoeg. Er was genoeg van alles. Het was een super gezellig en sfeervol feest. En de wensballonnen ...dat blijft ook prachtig. Lieverd maak er vandaag nog een mooie dag van....en ga vooral zo door! Kus, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Saartje uuhh Peetje :)!! En nog vele jaren in gezondheid!
    Ps leuke foto's.
    Fijne zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd en nog vele mooie en gezonde jaren toegewenst. Ik hoop dat je kunt terug kijken op een gezellige verjaardag!
    Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartelijk Gefeliciteerd met je 50-ste verjaardag!
    Ik wens je een hele mooie dag!
    En een mooie toekomst. Het wordt alleen maar mooier!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd meid, en hoop dat het een geslaagde is.

    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo Peetje, van harte gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag. Ik wens je nog vele jaren erbij in goede gezondheid en geluk. Ook een fijne dag met mooi weer, en vele foto`s. Nog een fijne week en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha lieve Peetje, welkom bij de club, dus ook van het goede bouwjaar 64:)
    Als je feestje zo verloopt is het een knalfeest!!!!
    Van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaartjes erbij gewenst!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Peetje en hoop dat je een geweldig leuke dag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke post Sarah!! Gefeliciteerd en eh.....het valt echt allemaal wel mee hoor! Tja je kortetermijngeheugen wordt wat minder maar ik denk dat je vast nog wel zult onthouden of het een leuk feestje was! Ach..... anders heb je altijd deze post nog!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vlak na mij dus. Ik werd 1 september 50 jaar. Wat een leeftijd hè. Voor mij is het nog steeds wennen. Och, tegenhouden gaat niet...
    In ieder geval van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen