woensdag 24 december 2014

Christmas all around

Wij zijn er klaar voor: 
Kerstmis.

Het huis is gezellig gemaakt,
alle boodschappen in huis
het vlees staat te marineren
kadootjes liggen ingepakt onder de boom
de volumeknop van de kerstmuziek staat een tandje hoger
iedereen is bijna thuis (dochter is 'Driving home for Christmas' vanuit Praag)
nu lopen we nog lekker rond in spijkerbroek
maar morgen gaan we op sjiek
compleet met kerstmuts voor de jongste (hij zal 'm nog gaan missen, hihi).













(Pinterest)













Dankjewel voor alle bezoekjes op mijn blog
 en alle lieve en leuke reacties op mijn posten 
het afgelopen jaar!

Rest mij nog iedereen 
een heel gezellig kerstfeest te wensen, 
omringd door alle dierbaren
 (en allen die ons ontvallen zijn of 
het moeilijk hebben in onze gedachten)
 en een prachtig mooi 2015!
 Dat het weer een mooi blogjaar mag worden,
 vol inspiratie, humor, prachtige foto's,
 leuke ideeën, soms emotie en medeleven,
maar vooral heel veel plezier om 
er steeds wat moois van te maken.
Een dikke knuffel voor jullie!
XXX

(Pinterest) 


Liefs, Peetje

23 opmerkingen:

  1. Lieve Peetje, wat ziet je huis er toch prachtig versierd en feestelijk uit!
    Ik wil je bedanken voor alle mooie posten en je reacties op mijn blog.
    Op naar weer een nieuwe en inspirerend blogaar zou zik zeggen ….

    Voor nu hele fijne feestdagen en alvast een mooi nieuw jaar
    gewenst.
    Heel hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit allemaal! Fijne dagen, geniet ervan!

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige decoratie weer, Peetje.

    Ook voor jou fijne dagen en alle goeds voor 2015!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kersthuis, de warmte straalt ervan af. Hier staat de rollade al in de oven trouwens ;-) voor vanavond.

    Ik wens je fijne dagen en een gelukkig 2015!

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het sfeervol Peetje, zo mooi en zo gezellig, jij zult vast genieten samen emt je gezin.
    Maak er heel mooie dagen van, alle goeds voor jullie.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je huis wel echt in een mooie Kerstsfeer gebracht; geen hoekje overgeslagen!
    Heel gezellig dus! Bedankt voor je wensen, je krijgt ze nogmaals terug :-), net als die dikke
    knuffel!!! Tot blogs, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, wat ben je er druk mee geweest, maar het resultaat mag er zijn!
    Ook jij en je gezin nogmaals heel fijne dagen, alle goeds voor 2015 (vooral veel gezondheid) en ik dank jou ook voor de fijne reacties op mijn blog.
    Tot volgend jaar,
    lieve groet,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstsfeer bij jullie. Fijne feestdagen!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Peetje,
    Wat ziet je huis er gezellig uit zeg. Echt heel mooi gedaan... Fijn dat je dochter straks ook thuis is...
    Geniet van de dagen, en van je gezin...
    Ik wens je prachtige kerstdagen en een heel erg mooi, gezond en gezellig 2015.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een fijne Kerst toegewenst Peetje. Geniet van de mooie momenten.
    Wij gaan morgen ook heerlijk eten met de familie. Feest vieren als het kan!
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele fijne feestdagen! Geniet ervan.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie ook hele fijne feestdagen Peetje.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een heerlijk kersthuis! Het ziet er allemaal super sfeervol en gezellig uit.
    Ik wens jou en je gezin fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2015!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een heerlijk kersthuis! Het ziet er allemaal super sfeervol en gezellig uit.
    Ik wens jou en je gezin fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2015!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It's all beautiful at your home dear Peetje! Have a magical day!!!!
    much love...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Peetje, wat heb jeons weer mooie foto`s laten zien van een heel knus en gezellige sfeer in je huis. Ik wens jullie heel fijne dagen toe, en geniet van alles om je heen. groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liefde Peetje, u en uw dierbaren, wens ik een heerlijke kerst tijd!
    Beste wensen,
    Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooiere kerstwens kan je ons , dames in Blogland ,niet wensen .
    Voor jou en je familie fijne kerstdagen en een mooi nieuw jaar .
    Lieve groetjes vanuit Garcyasplace
    Christel en jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aan je kersthuis en de voorbereidingen kan het niet liggen...dat ziet er allemaal prachtig of veelbelovend uit.

    Ik wens jullie hele fijne feestdagen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi hoor ...!...fijne tweede kerst dag liefs van mij x!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoop dat je hele fijne kerstdagen hebt gehad. Voor nu een hele gezellige avond en alvast een goed weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wij hebben zojuist de 2de gourmet-sessie afgesloten.
    Na 2 dagen vol bezoek heb ik me met een kopje munt thee (voor de spijsvertering) even terug getrokken in mijn "kamer" en zit wat op de laptop te rommelen. Een kalender uit printen voor 2015 en al mijn ontvangen kerstcadeau's nog eens te bewonderen.
    Ik hoop dat jullie een fijnen kerst gehad hebben en wens jullie alvast een heel gezellige oud&nieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. helemaal in sfeer!!
    en was het gezellie??
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen