maandag 8 december 2014

Uitslag Give -away!


Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de ontzettend leuke
 en lieve reacties op mijn give-away en blog.
 Hartverwarmend. 
Soms werd ik er gewoon een beetje stil van...
En jullie waren met zovelen!
EEN DIKKE KNUFFEL AAN JULLIE ALLEN!

Maar nu wordt het spannend...
Wie heeft 'm nu uiteindelijk gewonnen????
Ik deed alle namen in een kerstmuts (het is tenslotte bijna kerst!)
en de jongste trok er één naam uit:






 nr.4 Liesbeth
(van het blog "Gewoon wij...")

Gefeliciteerd!!
Als je mij je email-adres doorgeeft, zorg ik ervoor dat je dit kerstpakket zo snel mogelijk in huis hebt.
Veel plezier ermee!!

 En hier wordt het ook langzaam meer kerst...



De boom staat en geeft die heerlijke
 geur van dennengroen...




In huis is het op dit moment een beetje een rommeltje.
In de gang staan de kratten met kerstdecoraties,
gesorteerd op 'nog uit te pakken' en 'terug naar zolder', 
overal liggen spullen die plaats hebben gemaakt voor de decoraties (mijn atelier wordt langzaam een opslagplaats, hihi),
maar het boeit me niet...
Ik geniet!

Liefs, Peetje 

23 opmerkingen:

  1. Ha Peetje,
    Rommelig of niet, het ziet er nu al heel gezellig uit bij je! Mooi op kleur ook, voor zover te zien op de foto's. Gezellig verdere voorbereiding.
    En wat een succes had je met je give-away.
    Lieve groet,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn voor Liesbeth! Het is al een gezellig kerstsfeertje bij jou, geniet maar lekker verder!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat ik de give-away heb gewonnen! Ik kijk er al naar uit...

    Mailadres: Liesbeth.Bollen@hotmail.com

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn hartelijke feliciaties zijn voor Liesbeth, leuk dat zij jouw give away gewonnen heeft!

    Gezellig hè, om het huis in kerstsfeer te brengen. Hier staat de boom inmiddels al, ik zit er nu naast. Heel sfeervol met alle lampjes aan!

    LIefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor je boom....geniet maar lekker...en Liesbeth gefeliciteerd !!!...liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig rommel, hoort even bij deze tijd haha! Heerlijk kerstsfeertje heb je al!
    Liesbeth gefeliciteerd!!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor Liesbeth de felicitaties! Veel plezier ervan.
    En je huis wordt heel gezellig hoor Peetje. Ik ben ook heel langzaam een beetje begonnen te verplaatsen. En dan gaat het van de ene plek naar de ander, totdat het klaar is.
    En je boom staat! Mooi!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke give away had je gemaakt.
    En het is al gezellig bij jou.
    Je hebt het over een rommeltje, ja ik zit in het zelfde schuitje hoor.
    Maar als het uiteindelijk maar gezellig word.
    Als ik klaar ben zal ik ook weer posten.

    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat aan de winnaar! Over een rommeltje gesproken, hier is het net zo. Alle kerstspullen staan er maar ik kan niet kiezen welke kleur ik dit jaar gebruik. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja wat een gedoe hè....het allemaal van zolder halen....lege dozen weer naar boven.....boven weer troep.....daar komen we maar even niet....dus niet achter het schot....troep! Maar het is zo weer januari en dan vinden we het weer heerlijk dat alles weg is. Nu maar eerst volop genieten!!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Felicitaties voor Liesbeth!!! En jij Peetje, leuk dat je deze give-away organiseerde...
    Hier is het ook rommelig in huis, want wij zijn net vandaag begonnen aan het opknappen van de oude deur.. en dat geeft een rommel joh... je wilt niet weten wat een viezigheid er kan komen uit sponningen van oude ruitjes, die je er uit haalt...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liesbeth van harte gegund en veel plezier ermee en Peetje jij geniet er ook echt van...mooie versieringen al en bij ons ook een week flink chaos geweest met dozen en dergelijke..maar...woonkamer is klaar....ik kon niet meer wachten...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst bedank ik jou voor het organiseren van deze mooie give-away Peetje.
    Liesbeth gefeliciteerd :-)
    Ik moet nog alles van zolder halen
    Heerlijk he de geur van dennengroen, geniet ervan Peetje en de rommel is zo weer opgeruimd ;-)
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk voor Liesbeth dat ze jouw mooie give away gewonnen heeft.
    En je huis komt al goed in de kerststemming. Hier wel wat voor de advent maar de rest moet nog komen.
    Geniet van alle kerstvoorbereidingen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk voor Liesbeth dat zij dit heeft gewonnen , daar zal ze zeker blij mee zijn .
    Jouw huis komt al goed in de kerststemming , het mijne moet nog eventjes wachten.
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd !
    Wat een werk altijd, die Kerstdecoraties. Maar ze weer opruimen vind ik nog veel erger!!
    Gezellig al die lichtjes he!!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Liesbeth!
    Het was helaas niet gelukt om je give away op mijn blog te zetten, en je had het me nog zo mooi uitgelegd hoe je het moest doen. Kun je nagaan hoe handig ik met computers ben :((
    Maar jij zit al aardig in de kerststemming. Als ik allemaal de mooie versieringen voorbij zie komen, gaan mijn handen kriebelen.....hoezo sobere versieringen....ik weet niet of me dat gaat lukken?
    Straks het opruimen....dat vind ik verschrikkelijk!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Liesbet en Peetje bedankt voor het organiseren van deze leuke give away. Ik heb ook rommel van de kerstspullen. Maar het meeste staat boven, maar moet nog naar beneden voor de bakjes die ik nog ga maken. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd voor de winnaar, zucht, moet ik toch weer zelf aan het breien, hi, hi.
    Lekker toch dat rommelen met kerstspullen, het hoort er ook bij, als de sfeer maar goed is.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier moet alle "rommel" nog tevoorschijn gehaald worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, dat past vast goed bij Liesbeth in huis. Gefeliciteerd! En jij bedankt voor deze leuke actie. Je hebt al mooie decoraties hangen.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Peetje, je hebt weer mooie plaatjes gemaakt, Ik heb nog geen kerstspullen staan wel overal lichtjes het geeft zo`n fijne sfeer naar kerst toe.Nog een fijne week en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk hè, om alles in kerstsfeer te brengen. En ja het moet eerst een rommeltje worden voor het echte werk kan beginnen:-) Succes met decoreren!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen