vrijdag 5 december 2014

Wie heeft er een warm plekje voor me...?


Brrr, wat is 't koud zeg!
 Sta ik hier op de latten te bibberen van de kou.
Maar er ligt nog geen sneeuw! 



Nou leuk dan! En nu??
Mag ik a.u.b. naar binnen?
Of heeft er iemand een sjaal voor me?
Aagh, gelukkig!
 Ik heb even een plekje binnen gevonden om bij te komen.
En ook nog een flitsende sjaal gekregen!
Hij past ook zo mooi bij m'n neus!


Maar ach, lang zal ik hier niet kunnen blijven, ben ik bang.
Want straks ga ik naar een klasgenootje van een jongen die hier woont.
Ik ben namelijk een surprise voor in zijn klas!
De jongen is nu een beetje verdrietig om afscheid te nemen...
Maar zijn mama heeft beloofd dat er nog wel wat bekertjes over zijn...Duhhh???
Ik snap het ook niet,
maar het schijnt dat ik niet besta uit sneeuwvlokjes...??







 


 Fijne pakjesavond!

Liefs, Peetje










24 opmerkingen:

  1. Dit is wel een hele mooie surprise! Prachtig gemaakt.

    Voor jullie ook een fijne pakjesavond gewenst! Liefs,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi die sneeuwpop en hoe leuk is dit weer geschreven...
    Fantastisch, ik hoop dat deze surprise echt gaat scoren in die klas...
    Ik wens jullie ook een heerlijke pakjesavond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben eer van je werk zeg! Nog nooit eerder zo'n 'coole' sneeuwman gezien.
    Ook een fijne avond gewenst,
    lieve groet,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super suprise! Heel cool! Fijne avond!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige surprise en zo leuk met al die bekers....ik wens jullie een hele gezellige surprise avond met veel plezier en heel veel lekkers.....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke surprise! Dat is er een om te onthouden. Het klasgenootje zal wel in zijn/haar sas zijn.
    Een gezellig sinterklaasfeest en fijn weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke surprise zeg, echt super!!
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog eens een leuke surprise zeg!
    Fijne avond Peetje.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is zo leuk Peetje, dat hebben jullie heel mooi gemaakt...
    bijna jammer dat hij het huis uit is....nu wachten op echte sneeuw!!

    Fijne avond.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige surprise! Gewoon zonde om kapot te maken. Ik hoop dat de klasgenoot er een beetje 'eerbiedig' mee omgegaan is.
    Zo leuk om te doen ook. Ik hoef mijn kinderen niet meer te helpen maar ik vond het vroeger ook altijd zo leuk om te doen.
    Fijn weekend,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk geschreven en vooral een leuke verrassende sneeuwpop . Jammer dat hij weg gaat .
    Nu nog wachten op de echte .
    Nog een fijn weekend
    Groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke post....fijne avond....liefs Ria........x!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke surprise. Wij hebben ook een aantal jaren surprises gemaakt, en ik vond het zo moeilijk om wat te verzinnen en al helemaal om het te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende surprise!
    Een fijne avond gewenst!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige surprise zeg!! De sneeuwman is vast warm ontvangen!

    Nog een gezellige avond!

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend!
    Wat een leuke surprise, Peetje.

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha helemaal geweldig, wat prachtig als je zo'n suprise krijgt! Fijn weekend, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is nog eens een super de super surprise. Ik hoop maar dat het cadeautje niet zo moeilijk verstopt zit, dan kan de sneeuwman nog een poosje dienst doen!
    Ik hoop ook dat jullie een gezellige pakjesavond hebben gehad, wij in ieder geval wel!
    Liefs en een fijn weekend, Peetje! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuke surprise Peetje!
    Ik had em inderdaad al op FB voorbij zien komen.
    Prachtig!
    Ik snap dat je zoon het jammer vindt om weg te geven.
    Hopelijk heeft hij ook een leuke surprise gekregen...en zoniet...dan ga je maar weer plakken samen ;-) ook leuk!

    Fijn weekend nog en lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Is het toeval dat ik gisteren in een klas bij mijn dochter op school ook zo'n leuke sneeuwpop gezien heb? Ik vind hen echt geweldig!!

    groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zag er her en der meer voorbij komen maar wat zijn ze leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk gedaan! Geen wonder dat ie moeite heeft met het afscheid! Ik spaar sneeuwpoppen: kreeg er gisteren op pakjesavond een magagrote sneeuwbol van.....die helaas lekte!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuke suprise..hier is afgelopen zaterdag ook druk geknutseld en aan het einde van de maand moeten we er ook nog aan geloven: een uitgestelde sinterklaas..ivm familie uit Engeland die het graag mee viert..nou ja vooruit dan maar:)
    Nu lekker binnen aan de slag en een gezellig sfeertje maken ♥
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is een super suprise zeg!! wat leuk!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen