zaterdag 24 januari 2015

En dan is er sneeuw...


Toen we vanmorgen opstonden werden we door
 de natuur getrakteerd op een dik pak sneeuw.
Je kon het al horen aan de auto's die voorzichtig
 door de straat reden, gedempt geluid...
Alle bomen waren ingepakt in het witte goedje.















Vorig jaar stond ie hier nog niet,
de schuur met in het achterste gedeelte mijn atelier.


Zicht vanuit het atelier.






Tja, leuk sneeuw...voor even...
Maar ik ben niet de enige die verlangt naar warmere temperaturen....



Staat er opeens een malloot voor je
 in zwembroek en zonnebril...

Hey dude.....nog even een paar maandjes wachten!
Humor heeft ie wel...mijn oudste....
(en lef....brrrrrr)

Liefs, Peetje

26 opmerkingen:

  1. Haha, je zoon is (prettig) gestoord, brrr...daar zou ik mij toch echt niet aan wagen. Maar het was uiteraard dé kans om te snowboarden hihi. Hier ligt ook een flinke laag, al dooit het ook al behoorlijk. Er valt elke keer van alles naar beneden en nu begint de zon ook te schijnen...dan gaat het snel. Tot die tijd nog maar flink genieten van deze witte wereld.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha,..heerlijke foto`s (vooral de laatste!!) Wat een kanjer, zou ik niet doen met deze kou, bibbers, alleen het idee al! Mooi schuurtje en atelier, vooral de deuren (en je fiets met mand staat er goed bij). Geniet van het zonnetje en het weekend.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woehahahhaa! lachen! die durft!
    leuke foto:) en lekker gensnowboard?????? t blijven toch net kleine kinderen he? hoe groot ze dan zijn:-)!
    hier geen sneeuw, wel een beetje en heeeeellll plaatselijk...:( alles hier weer weg......wel lekker zonnig!
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi....die heeft het voorjaar in z'n bol.......Maar eh.....nu zit ie vast wel lekker voor de kachel....?
    Prachtig deze wondere witte wereld.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeft ie dat gekke van z'n moeder? Hij is niet bang voor een beetje kou in ieder geval, je kunt trots op hem zijn, Peetje.
    Hier is de sneeuw al weer bijna weg. 't Was vanmorgen vroeg een mooi gezicht toen ik met het hondenmevrouwtje aan het wandelen was, maar ik vind het zo ook wel goed.
    Je hebt een prachtig atelier, heerlijk zo'n aparte ruimte voor je hobby! Misschien heb je het ooit wel eens in je blog geschreven en ben ik het vergeten, maar waar gebruik je het atelier precies voor?
    Fijn weekeinde verder,
    lieve groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kan je wel zeggen: malloot. HAHA. Maar niet voor lang neem ik aan en zittie nog bij te komen bij de kachel ;-). Hier geen sneeuw, ja, gisterenavond ietsiepietsie wit gezien, maar verder niets. Bij jou is het een mooie witte wereld. Toch altijd even bijzonder , vind ik!
    Groetjes en en een gezellig weekend! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, ha, springt daar ineens iemand in beeld...brr. wat koud zeg!!! hij heeft zeker lef.
    Maar mooi was het wel, hier ligt nog een laagje, we genieten ervan, dit
    is toch winter en dat voelt gewoon heerlijk!

    Mooi weekend en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij jullie is veel meer sneeuw gevallen! Als het nog zo ongerept is, is het nog zo mooi!
    Je zoon heeft wel lef om zich zo buiten te vertonen.
    Een mooi en gezellig weekend toegewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, geweldig die oudste van je, lekker snowboarden.
    Mooie plaatjes levert het weer op, deze sneeuwbui.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was net op het werk toen de sneeuw begon te vallen .
    Mooi om te zien , ellendig om in te rijden met de auto.
    Maar laat dat jouw zoon niet tegenhouden om in zijn bloot velletje te snowboarden , haha.
    Lef heeft ie wel .
    Geniet er nog van als er nog wat ligt,
    Lieve groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De sneeuw leverde mooi plaatjes op.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lachen die zoon van jou en stoer van hem, want brrrrr best koud!
    Hier in Utrecht is niet heel veel gevallen en rond het middaguur was het al snel weer weg,
    Het ziet er altijd wel prachtig uit zo'n winterwonderland ;-)
    Fijne zondag!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi he die sneeuw. Hier ook best veel sneeuw gevallen. Alleen springt hier geen gespierde Pim door de tuin. Haha....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha geweldig die oudste van je! Een snow dude in zomerstijl. Weet hij wel dat hij nu door heel blogland bekeken wordt of heb je niks gezegd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, mét toestemming. Trouwens, hijzelf heeft ze op z'n FB staan. Tja, soms kan ie zo heerlijk maf doen...Van wie die dat heeft.....;-))
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  15. Hee leuk, jij begint een winterse post en je zoon sluit hem af met de zomer in zijn bol. Stoer hoor of is hij daarna meteen doorgerend onder een warme douche.
    Ik vind het toch leuk dat we van de sneeuw in eigen land konden genieten. Later zoek ik het nog wel op maar ik geloof dat er meer blogsters naar de lente smachten dan naar sneeuw.
    Een fijne zondag en een goede week, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Peetje ....een ijsbeer zou je zo zeggen ....haha.....wat leuk ik zie overal sneeuw langskomen
    bij ons niks van sneeuw....:-(
    héél fijne zondag
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi pak sneeuw bij jullie.
    Bij ons maar een dun laagje.
    En wat een stoere jongen brrr.... zo koud.

    fijne zondag gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig Peet...toen ik de laatste foto's zag...enig.....ik vind het super want hij durft wel (hij zal het nu wel druk krijgen met deze bekendheid hihi)....je foto's zijn prachtig...wat was het mooi om even in deze witte wereld te mogen genieten...fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha ha moest toch lachen om je zoon, hoe komt ie erop???
    Ja mooi die sneeuw, maar als ik moet werken hoef het niet..
    Fijne dag!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha wat een fuifnummer, die kun je wel uitnodigen voor een feestje zie ik!! Zo gelachen om de foto's! Hier nu helemaal geen sneeuw, jammer want ik vind het prachtig! Gelukkig kan ik nu van jouw foto's meegenieten!
    Groetjes,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Funny, jullie zoon! Hij heeft wel lef, brrrr maar ook gelijk dat we nog even moeten doorbijten vooraleer het zonnetje weer van de partij zal zijn.
    Fijne week, lieve grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahaha....leuke post....en ja een dagje wit altijd leuk.....fijne week liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hahaha, heerlijk zulke kinderen die wel voor een geintje in zijn. Nou het is wel een bikkel hoor, ik doe het hem niet na. Wat een mooi gezicht was het weer hè? Onze zoon baalde er wel van, hij zou een wedstrijd moeten voetballen en daar had hij nu net zo'n zin in. Eind van deze week belooft het weer wit te worden, ben benieuwd...

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bij jullie is een aardig pak sneeuw gevallen zeg. Hier maar een dun laagje maar ook geweldig mooi hoor. Ik moet wel lachen om je zoon hoor echt een fuifnummer he? Hi hi
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha.....lachen die zoon van jou! En mocht dat wel op je blog? Meestal willen ze dat niet.....
    Ik heb dit weekend geen sneeuw gezien: ik was in Belgie en daar is niks gevallen!
    Mooie foto's heb je er van gemaakt: kan ik in ieder geval een beetje nagenieten!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen