dinsdag 8 september 2015

Ballonvaart deel II


Velen van jullie waren benieuwd naar de foto's vanuit de luchtballon, die manlief maakte. Ik zou zeggen, pak wat te drinken, ga lekker zitten en scrol door een avondje genieten wat onze mannen mochten beleven, hoog in de lucht...




















Zicht op de Draf- en renbaan waar een paar dagen eerder nog Pinkpop volop aan de gang was en Snow-world in Landgraaf.





Het Roda JC-stadion van Kerkrade.


































Leuk om je eigen luchtballon als schaduw over de bomen te zien glijden.





























De volgauto van Greetzz.




De landing wordt ingezet. Ondertussen waren ze dus in België terecht gekomen.
Aan een mooi avontuur kwam een eind. Eerst volgde nog een 'doop' met champagne over hun hoofden (en natuurlijk werd de rest genuttigd) vanwege de goede landing. Ook kregen ze nog een oorkonde voor het goed afleggen van deze vlucht.
 Wij, de achterblijvers, konden onze mannen een paar uur later weer enthousiast en een ervaring rijker bij het vertrekpunt ophalen.
En nu maar tellen hoeveel jaren het nog duurt tot ze zestig worden...

Liefs, Peetje


21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie belevenis, prachtige foto's.
    Ik kan me voorstellen dat je man daar van heeft genoten.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel bijzonder hoor, stoer dat ze dit gedaan hebben. En blijkbaar hebben ze de smaak te pakken, als ze al uitkijken naar hun 60e verjaardag ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige vergezichten, wat zullen ze hun ogen uitgekeken hebben, echt een hele belevenis!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig avontuur! Wat ziet alles er anders uit van boven he? Ik vind de foto met de zon door de wolken zo mooi. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whow wat een prachtige foto's weer. Heel bijzonder zeg. Lijkt me echt een hele belevenis.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige boel mooie foto's !!!...heb er van genoten liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow echt adembenemend . Zo hoog , je zit.
    Ik zou niet naar beneden durven kijken , al moet het toch leuk zijn alles te herkennen van daar boven.
    Op naar de zestig , zou ik zeggen , als ze nog durven ....
    Grtjs , christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's. Geweldig om dit in je eigen omgeving te doen.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waanzinnig zeg, dit lijkt mij echt geweldig om een keer mee te maken. Vond je het niet jammer dat je er zelf niet bij was? Misschien krijg jij dit ook wel voor je verjaardag ;-)

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was een mooie vlucht, lijkt me prachtig om dat mee te mogen maken! Ik heb er in ieder geval van genoten!

    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw! wat jaloersmakend gaaf zeg!! dat wil ik ook een keer doen!

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Limburgs landschap, soms net een lappendeken! Wat een leuk cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat geweldig. Toen mijn vader 70 werd, heb ik samen met hem zo'n ballonvaart gedaan. Dat was echt zo genieten. Wij kregen na afloop ook die doop met champagne, maar eerst een kluitje gras op je hoofd.
    Heb je zelf niet de ballonvaart gedaan dan. Alleen je man met een vriend?
    Dan heb je echt een kans laten liggen hoor. Het is zo heerlijk stil en rustig daarboven...
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je vorige post nog even gelezen en ik snap nu waarom je man, met zijn broer, deze ballonvaart maakten. Maar je moet het echt een keer samen met je man gaan doen hoor. Zo geweldig mooi... nou ja, je moet natuurlijk niets, maar ik raad het je toch heel stellig aan.
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
    2. Het is echt iets prachtigs om mee te maken, zeker als ik de verhalen van de mannen hoor. Maar helaas, ik heb hoogtevrees. Als ik eenmaal in de lucht zou hangen, zou ik wel kunnen genieten, maar ja, de weg naar boven én vooral naar onder...brrrr. Dan geniet ik maar van hun enthousiasme en hun foto's...lekker met beiden benen op de grond, hihi.
      Liefs, Peetje

      Verwijderen
  14. Ooooon wat dapper!! Ik zou denk ik echt verstijven van angst en plat op de grond van angst liggen. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf om het landschap van bovenaf te zien en er is zoveel te zien!
    Een hele belevenis lijkt me! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhh dat lijkt me zoooo awesome om een keer te doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn echt de andere kant opgegaan hihi...dus ons huisje niet te zien...en ik moest echt goed kijken waar het allemaal was. Het stuwmeer, kasteel Strijthagen....hier wandelen wij best veel. Ik vond het prachtig om alles van boven te bekijken want dat heb ik echt nog nooit gezien. Er zaten supermooie foto's bij, die door het zonlicht een aparte sfeer kregen, heel mooi De mannen kunnen ook gaan bloggen..;)....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige zichtfoto's vanuit de luchtballon ,wat een mooie belevenis fijn weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Was een mooie ervaring met mijn broer in de luchtballon. Mooie foto`s.

    BeantwoordenVerwijderen